سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

مسکو: پرسه زدن تعدادی خرس گرسنه در اطراف روستاهای روسیه موجب شده است که در این روستاها حکومت نظامی برقرار شود.

گفته می‌شود که این خرس‌ها به دنبال غذا به دهکده‌ها نزدیک شده‌اند و احتمال اینکه به انسان‌ها آسیب بزنند بسیار زیاد است. با توجه به قوانین جدید، ساکنان این دهکده‌ها تنها به همراه ماموران نظامی قادر خواهند بود در فاصله بین دهکده‌ها تردد کنند و در شب نیز ساکنان مجوز خروج از خانه‌هایشان را ندارند. کارشناسان می‌گویند در سال جاری جنگل‌ها از مواد غذایی مورد علاقه خرس‌ها خالی شده و آنها از شدت گرسنگی به دهکده‌ها مهاجرت کرده اند.

تغییر نام جالب

نیویورک: یک دختر جوان در اعتراض به کالبدشکافی حیوانات نام خود را تغییر داد. این دختر 19 ساله در تشریح این اقدام خود گفت: زمانی که دوران دبیرستان را سپری می‌کردم کلاس‌های کالبدشکافی حیوانات جزو دروسی بود که باید می‌گذراندیم  اما من همیشه از این اقدام ناراحت می‌شدم و معتقد بودم نباید با حیوانات بدرفتاری کرد. گفتنی است این دختر جوان یک نام بسیار عجیب برای خودش انتخاب کرده است. از این پس دوستان و آشنایان باید این دختر را به نام و فامیل« تشریح را متوقف کنید» صدا بزنند. این دختر پس از تغییر نامش گفت: چندین بار در روز دیگران نام من را به زبان خواهند آورد و همین اقدام موجب می‌شود توجه آنها به مبارزه با تشریح حیوانات معطوف شود. از سوی دیگر، این جوان یک پایگاه اینترنتی نیز به همین نام راه‌اندازی کرده است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن اطلاعات بیشتری کسب کنند.

مواد مخدر به جای پول

فلوریدا: کارمند یک رستوران فست فود پس از اینکه مقداری ماری‌جوانا به جای پول غذا مشاهده کرد، پلیس را در جریان قرار داد. ماجرا زمانی اتفاق افتاد که مردی برای خوردن همبرگر به این رستوران رفت. این جوان 27 ساله در کمال خونسردی پای صندوق رفت و سرگرم انتخاب غذا شد. او پس از مدتی نگاه کردن به منوی غذا،‌ یک همبرگر به همراه نوشابه سفارش داد. اما هنگامی که صندوقدار قیمت غذا را به او گفت در کمال تعجب مشاهده کرده که این مرد به جای پول، مقداری ماری‌جوانا روی پیشخوان گذاشته است. صندوقدار که کاملا غافلگیر شده بود به این اقدام مشتری اعتراض کرد  اما او گفت که پولی در بساط ندارد و صندوقدار می‌تواند با فروش ماری‌جوانا، آن را تبدیل به پول کند. در همین حال صندوقدار با پلیس تماس گرفت و ماموران پس از بازرسی بدنی از این جوان بیش از یک کیلوگرم ماری‌جوانا کشف کردند.

دام برای مادربزرگ‌ها

مکزیکوسیتی: اخیرا شیادان برای پول درآوردن دست به ابتکار تازه‌ای زده‌ و مادربزرگ‌های  دلرحم را هدف شیادی خود قرار داده‌اند. در این روش جدید، خلافکاران با منزل  مادربزرگ‌ها تماس گرفته و از آنها درخواست پول می‌کنند. البته شگرد آنها به قدری ماهرانه است که تاکنون تعداد زیادی از مادربزرگ‌ها در دام این افراد افتاده‌اند. به این ترتیب که یکی از افراد شرور به خانه مادربزرگ‌ها تلفن می‌زند و خود را به عنوان نوه او معرفی می‌کند. در صورتی که مادربزرگ دچار اشتباه شود و این فرد را نوه خود تصور کند، آنگاه کار آغاز می‌شود و این نوه قلابی از مادربزرگش می‌خواهد برای اینکه بتواند از بازداشت پلیس بیرون بیاید به حسابش پول واریز کند. البته این نوه‌ قلابی از مادربزرگش می‌خواهد به کسی چیزی نگوید چون او نمی‌خواهد پدر و مادرش بویی ببرند.

کد خبر 65821

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز