همشهری‌آنلاین: آیین اختتامه نخستین جشنواره برترین های صنعت گردشگری ایران که در مرکز همایش‌های وزارت کشور برگزار شد با نکات حاشیه‌ای قابل توجه و جذابی برای حاضران در این همایش همراه بود

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آیین اختتامیه جشنواره برترین های صنعت گردشگری در پاسخ به اظهارات یک خبرنگار در مورد توجه رسانه ها به وی، به طنز گفت: مفهوم توجه رسانه ها به اشخاص را نیز فهمیدم.

مشکیان خبرنگار روزنامه اطلاعات که در حوزه رسانه موفق به دریافت دیپلم افتخار جشنواره شد، پس از دریافت جایزه خود خطاب به  رحیم مشایی گفت:

رسانه‌ها همواره توجه ویژه‌ای به شما دارند و انتظار ما این است که شما نیز به نقش و جایگاه رسانه‌ها بیش از گذشته توجه داشته باشید.

رحیم مشایی نیز در پاسخ به این مطلب، با بیان اینکه "البته توجه دارید که رسانه ها چطور توجه می کنند"، افزود:

البته این نکته را شوخی کردم و من واقعا به رسانه ها و فعالان این حوزه علاقه مندم.
این گفته اسفندیار رحیم مشایی با استقبال گسترده حاضران در جمع و تشویق آنان همراه شد.

کیومرث غفاری که به عنوان پیشکسوت حوزه سفرهای جمعی در کشور پس ازآن که دیپلم افتخار از جشنواره برترین‌های صنعت گردشگری را دریافت کرد، گفت: اولین تور گردشگری خود در ایران را سال 1338 برگزار کردم.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز گفت: شما یکسال قبل از به دنیا آمدن من در این حوزه مشغول فعالیت بوده‌اید.

اجرای موسیقی زنده گیلانی توسط استاد فریدون پوررضا و گروه موسیقی همراه وی از بخش های جذاب و حاشیه این مراسم بود که به مدت یکساعت و با آواز موسیقی سریال "پس از باران" آغاز شد.

‌زهرا و نیلوفر برزگر کوچکترین تورگردانان ایرانی نیز در این مراسم پس از دریافت دیپلم افتخار خود از دست معاون رییس جمهوری، خاطره ای از سفر گردشگر استرالیایی به ایران و برگزاری جشن تولد برای وی در منزل خویش تعریف کردند.

خواهران برزگر بین 6 الی 9 سال سن دارند

کد خبر 65322

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز