هفته‌نامه‌ی دوچرخه: به‌مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ٥٠ فیلم‌تئاتر در ٥٠ روز به‌صورت رایگان و آنلاین اکران می‌شوند. این ویژه‌برنامه که از ١٩ دی آغاز شده و تا ١٢‌ اسفند ادامه دارد، حالا به هفته‌ی چهارم خود نزدیک می‌شود.

50 نمایش رایگان در 50 روز

به‌گزارش روابط‌عمومی کانون پرورش فکری در هفته‌ی چهارم از ویژه‌برنامه آنلاین «٥٠ فیلم‌تئاتر در ٥٠ روز» که از شنبه نهم تا جمعه ١٥ بهمن‌ماه برگزار می‌شود، به‌ترتیب فیلم‌تئاترهای «هفت‌خوان کودکان»، «آب و دیگران»، «تو مثل طوطی»،«افسانه‌ی ماردوش»، «مبارک و قالیچه‌ی پرنده»، «ماهی‌قرمز کوچولو» و «قصه‌ی نقلی» در پایگاه اینترنتی نمایش‌نمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌نشانی cinema.kpf.ir به‌صورت آنلاین در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

در هفته‌ی سوم هم که از شنبه دوم بهمن آغاز شده تا امروز (چهارشنبه، ششم بهمن) نمایش «درخت بخشنده»، «کلوچه‌های خدا»، «آی تک»، «نه‌زشت، نه‌زیبا»، «آهای دوستاتو بشناس» نمایش داده شده و امروز  نمایش «عموی عجیب بزرگ کوچیک من» به شکل آنلاین اکران خواهد شد.

پیش از این نیز در دو هفته‌ی نخست این طرح، نمایش‌های «مهمان ناخوانده»، «کلوچه‌ی دارچینی»، «هدیه‌ی اسرارآمیز»، «حکمت صورتی یا مدادی که فقط مشق می‌نویسد»، «تقی در شهر خیال»، «راز گنج»، «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح»، «آرزوهای یک موش کور»، «دینگ دینگ دنگ»، «کچل کفترباز»، «اگه گربه رو ببینم» و «خرس آرکانسا» به‌صورت آنلاین اکران شده بودند.

کد خبر 652713

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha