هفته‌نامه‌ی دوچرخه: دوستان اهل کتاب گوش به زنگ باشید! دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در بستر الکترونیک که از سوم بهمن‌ماه آغاز به کار کرده است و دوستداران کتاب تا دهم بهمن فرصت دارند برای بازدید و خرید کتاب به آدرس www.ketab.ir مراجعه کنند.

مجازی کتاب بخرید

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور در بستر الکترونیک و با هدف عدالت توزیعی و حمایت از مردم و صنف نشر و با حضور ناشران داخلی و خارجی برگزار کرده است.‌ هم‌چنین بستر و زمینه‌ی مناسب برای مشارکت در اجرای طرح خرید و اهدای کتاب از سوی خیرین حقیقی و حقوقی و نیز اختصاص بُن خرید کتاب از نمایشگاه به کارکنان فراهم شده است.

علی روضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات امروز (دوشنبه، چهار بهمن ۱۴۰۰) گفت : «مردم در اولین روز نمایشگاه بیش از  هشت میلیارد و هفتصد میلیون تومان و حدود ۱۲۴ هزار نسخه کتاب خریدند که رقم قابل توجهی است. این نمایشگاه به سراسر کشور خدمات می‌دهد، به روستاها، شهرها و مراکز دور و نزدیک کشور. لذا این نمایشگاه، دسترسی ای که برای مردم فراهم کرده، بی‌نظیر است. موضوع کودک و نوجوان در این نمایشگاه، در ابتدای دسته‌بندی‌های موضوعی قرار گرفته و موضوع‌های دیگری هم هست که مردم می‌توانند با سایت نمایشگاه مراجعه کنند.

ارسال کتاب‌در نمایشگاه مجازی کتاب رایگان است و کتاب‌ها ۲۰ درصد تخفیف خورده‌اند.

کد خبر 652407

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن US ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 0
    یه ناشر کد رهگیری پستی میده یکی نمیده یکی دیگه بعد دو روز هنوز هیچی به هیچی. امیدوارم امسال بهتر از پارسال باشد وضعیت پست کتاب.