همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در چند روز آینده خبر خوشحال کننده‌ای را به شهروندان در حوزه امنیت اجتماعی اعلام می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان، در حاشیه نمایشگاه نیروی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران افزود: تلاش و رویکرد درهفته نیروی انتظامی معطوف به این است که آموزش همگانی را ترویج و گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف دو برنامه در پیش داریم که شامل مشارکت مردم ، نهادها و سازمان‌های غیر دولتی در انضباط و امنیت اجتماعی است و در این راه نیاز است تلاش مستمری داشته باشیم.

سردار رادان گفت: به واسطه اینکه امسال سال پیشگیری است بایستی از مشارکت مردم و نهادهای غیر دولتی و سازمان‌ها در این مسیر استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از مسیرهای آموزش همگانی برگزاری نمایشگاهها بوده به گونه‌ای که سال گذشته بیش از 60 درصد بازدیدکنندگان اذعان داشتند در با حضور دراین نمایشگاه اطلاعات آنان اضافه شده است و امیدواریم امسال این میزان افزایش یابد.

رئیس پلیس پایتخت درپاسخ به سوالی در خصوص برنامه‌های فاتب (فرماندهی انتظامی تهران بزرگ) در مدت باقی مانده از سال جاری یادآور شد: برنامه‌های ویژه‌ای در طول سال برای حفظ امنیت و نظم در جامعه داریم و در چند روز آینده خبرخوشحال کننده‌ای را به شهروندان در حوزه امنیت اجتماعی اعلام می‌کنیم.

وی گفت: در موردطرح امنیت اجتماعی هنوز اقداماتی برای اجرا پیش رو داریم چون طرح هنوز تمام نشده و اهداف آن 100 درصد تحقق نیافته است اما بر اسا‌س نظر سنجی از مردم، پلیس دراین زمینه با اقتدار عمل کرده است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: با اجرای طرح امنیت اجتماعی، احساس امنیت در جامعه 17 درصد افزایش یافته که این مهمترین دستاورد نیروی انتظامی درتهران بزرگ است.

کد خبر 65083

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز