همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: رزمایش امنیت و آسایش از روز دوشنبه 20 آبان به مدت 6 روز در تهران برگزار می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سرتیپ عزیزاله رجب زاده در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این رزمایش برای تمرین، آموزش و افزایش آمادگی‌های لازم ماموران در خصوص اجرای     طرح‌های انضباط اجتماعی و حوادث غیرمترقبه است.

وی گفت: در این رزمایش 30 هزار نفر از کارکنان انتظامی تهران بزرگ، پلیس‌های افتخاری، پلیس یاران و نگهبانان محله شرکت خواهند کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تمرین و ایجاد هماهنگی با سازمان ها و دستگاههای امدادی برای امداد رسانی به مردم، حفاظت از مراکز حساس و مهم و بررسی نقاط قوت و ضعف را از اهداف برگزاری این رزمایش دانست.

سرتیپ رجب زاده ادامه داد: اجرای مراسم رژه واحدهای شرکت کننده در رزمایش، رژه هوایی 50 فروند بالگرد، اجرای عملیات چتربازان و راهپیمایی تاکتیکی ده قرارگاه شرکت کننده در رزمایش در ده مسیر تعیین شده از محورهای این رزمایش است.

وی همچنین اجرای پدافند غیرعامل در کلانتری‌ها، عملیات امداد و نجات، حفاظت و مراقبت از مراکز و وزارتخانه‌ها و اموال مردم و انتقال سریع نیرو از سایر استان‌ها به تهران از دیگر محورهای این رزمایش برشمرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این که این رزمایش در کل تهران اجرا می‌شود افزود: برای رفع مشکل ترافیک احتمالی نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

سرتیپ رجب زاده با بیان این که در این رزمایش 4 هزار دستگاه خودرو از مسیرهای ده گانه تعیین شده حرکت خواهند کرد گفت: حرکت این خودروها از میدان امیرکبیر آغاز می‌شود و به مقر پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی، پارکینگ شرکت واحد خیابان خاوران، مجلس شورای اسلامی میدان بهارستان، دانشگاه پلیس، میدان کاج، پل هجرت و میدان شهرری ختم خواهد شد.

کد خبر 67788

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز