همشهری‌آنلاین: رئیس‌جمهور کشورمان گفت: اولین قربانی صهیونیست‌ها خود یهودی‌ها هستند و امروز به نام مردم یهود جنایت انجام می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور ظهر چهارشنبه به وقت نیویورک در دیدار شماری از رهبران گروه‌های یهودی ضد صهیونیست، صهیونیست‌ها را یک حزب سیاسی به دنبال و طرفدار قدرت و ثروت دانست و گفت: اولین قربانی صهیونیست‌ها خود یهودی‌ها هستند و امروز به نام مردم یهود جنایت انجام می‌دهند و آبروی یهودیان را می‌برند و این بزرگ‌ترین جنایت علیه یهودیان است.

وی اظهار داشت: همه کسانی که حقیقتاً پیرو پیامبران الهی هستند با هم برادراند؛ از این رو این دیدار ما هم می‌تواند دیدار برادران محسوب شود.
وی اضافه کرد: اگر از پیامبران تبعیت شود، جنگ و دشمنی وجود نخواهد داشت و هر جا جنگ جریان دارد به معنای این است که حداقل یکی از طرفین از فرمان پیامبران تبعیت نمی‌کنند.

رییس‌جمهور گفت: پیامبر دین یهود پیامبر بزرگ خداست و مسلمانان و یهودیان صدها سال در فلسطین و سایر نقاط دنیا در کنار هم با صلح و صفا زندگی کرده‌اند.
احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: ما از کشتن انسان‌ها در هر جای دنیا که باشد ناراحت می‌شویم و جنایت علیه بشریت را در هر کجا که انجام شود محکوم می‌کنیم.

وی با بیان این که صهیونیست‌ها یک گروه سیاسی بوده و هیچ ارتباطی با یهودی‌ها ندارند، تصریح کرد: نمونه‌ بارز آن تظاهرات صهیونیست ها در این چند روز در نیویورک بود. با این که در این شهر چندین میلیون یهودی زندگی می‌کنند و تبلیغات گسترده‌ای نیز به منظور فراخوان آن‌ها برای تظاهرات علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته بود، اما تنها حدود 500 نفر در این تظاهرات شرکت کردند و این نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها در بین ملت‌ها و حتی یهودیان آمریکا جایگاهی ندارند.

رئیس‌جمهور تلاش برای رجوع بشریت به تعلیمات الهی را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: باید دست به دست هم داده و برای نجات بشریت تلاش کنیم و بشریت را با تعالیم انبیای الهی آشنا کنیم؛ چرا که پیروان حقیقی پیامبران هیچ اختلافی با هم ندارند و تا زمانی که اخلاق و ایمان به خدا در متن زندگی حاکمان قرار نگیرد مشکلات موجود جهان هم‌چنان ادامه خواهد داشت.

احمدی‌نژاد با تاکید بر این که صهیونیست‌ها به شدت تضعیف شده‌اند، گفت: به فضل الهی رژیم صهیونیستی به زودی از بین خواهد رفت و در این صورت همه‌ مردم اعم از پیروان ادیان مختلف در صلح و صفا با هم زندگی خواهند کرد.
وی اضافه کرد: البته نشانه‌های شکست صهیونیست‌ها آشکار شده و ده‌ها سال مبارزه‌ شما در حال ثمر دادن است.

رئیس‌جمهور با اشاره به این که صهیونیست‌ها در زمین فساد می‌کنند و ملت فلسطین و حتی یهودیان و مسیحیان را قربانی فساد خود کرده‌اند، گفت: طرحی برای حل مشکل فلسطین تهیه کرده‌ایم و در صورت اجرای آن امیدواریم مشکلات موجود حل شود.
احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: از نظر ملت ایران هر کس در هر نقطه‌ای از جهان مورد ظلم واقع شود باید از او حمایت کرد و ملت ایران تمام جنایات تاریخ علیه همه‌ اقوام را محکوم می‌کند.
وی افزود: کسانی که جنگ جهانی اول و دوم را راه انداختند امروز هم برای کسب ثروت و قدرت در سرزمین‌های اشغالی مشغول جنایت هستند. از این رو وظیفه داریم در مقابل آن‌ها بایستیم تا جنایات تلخ گذشته تکرار نشود و شرایطی فراهم شود که همه‌ مردم دنیا در صلح و آرامش باشند.

رئیس‌جمهور خطاب به رهبران یهودی‌های گروه ضد صهیونیست، خاطرنشان کرد: گر چه شرایط برای شما به خاطر حمایت آمریکا از رژیم صهیونیست سخت است، اما بدانید کسانی که از حقیقت دفاع می‌کنند بزرگ‌ترین قدرتمند عالم هستی یعنی خداوند متعال از آن‌ها حمایت می‌کند و قدرت خدا برای غلبه بر ظالمان کفایت می‌کند.

در ابتدای این دیدار یکی از اعضای این گروه یهودی با قدردانی از مواضع رییس‌جمهور در قبال جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: شما موقعیت ما را در قبال صهیونیست‌ها به خوبی درک می‌کنید و در این دوران بسیار سخت است پیدا کردن فردی که تفاوت بین یهودیت و صهیونیست‌ها را درک کند.

وی افزود: صهیونیست‌ها لباس یهودیت به تن کرده‌اند تا به خود مشروعیت دهند.
این عضو گروه ضد صهیونیست در ادامه، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها موضوع هولوکاست را چماقی علیه دیگران قرار داده‌اند و از آن برای ایجاد فاصله و درگیری بین یهودی‌ها و فلسطینی‌ها استفاده می‌کنند

کد خبر 64295

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز