شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
۰ نفر

لامبورگینی اوروس که چهارم دسامبر ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد، اکنون چهارمین سال حضور پرقدرت خود در بازارهای جهانی را جشن می‌گیرد.

لامبورگینی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، لامبورگینی از سال ۲۰۱۸ تاکنون، بیش از ۱۶ هزار دستگاه از این کراس‌اوور را به سراسر جهان صادر کرده است.

این میزان فروش در ۴ سال، یک رکورد برای لامبورگینی محسوب می‌شود. این شرکت اعلام کرده است که ۸۵ درصد از خریداران مشتریان جدید هستند و تاکنون لامبو نداشته‌اند.

همچنین لامبورگینی در سال ۲۰۱۹ یک پیک تجاری داشته و با فروش ۸ هزارو ۲۰۵ خودرو، ۴۳ درصد رشد فروش نسبت به بازه مشابه سال گذشته‌اش داشته است. حجم معاملات این شرکت ایتالیایی نیز در این بازه زمانی، یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون یورو بوده است.

از ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۱ لامبو ۶۹۰۲ دستگاه خودرو به نقاط مختلف جهان صادر کرده که این ۲۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته و ۶ درصد رشد نسبت به سال ۲۰۱۹ داشته است.

برخی گزارش‌ها حاکی از تست‌های جدید این شرکت برای رونمایی از نسخه جدید اوروس است.

بیشتر بخوانید:

اوروس کنونی موتور ۸ سیلندر ۴ لیتری دارد که ۶۴۱ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. گفته‌شده نسخه جدید اوروس ۱۰ سیلندر با حجم ۵۲۰۰ سی‌سی خواهد بود که طبیعتا خروجی آن نیز بیشتر از نسخه کنونی است.

کد خبر 640993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha