پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
۱ نفر

به نظر می‌رسد لامبورگینی آونتادور (Aventador) جدید آماده معارفه نهایی باشد.

لامبورگینی1

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، یک فیلم لو رفته از تست‌های نهایی این خودرو، بسیاری چیزها را برای علاقه‌مندان به لامبورگینی مشخص کرده است و آنها توانسته‌اند جزئیات بیشتری را درخصوص این ابرخودرو به‌دست آورند. با توجه به آنچه که قابل مشاهده است این وسیله نقلیه شباهت زیادی به لامبورگینی آونتادور اس موجود در بازار دارد. با این حال، این خودرو از اگزوزی شبیه به مدل SVJ برخوردار است.

در تصاویر بر روی دماغه، کاپوت، آستانه‌های کناری، گلگیرها و برخی نقاط دیگر پوشش سفیدرنگی قرار دارد که این باعث شده نتوان جزئیات بیشتری درخصوص طراحی این لامبورگینی به‌دست آورد.

تصاویر | لامبورگینی جدید در راه است

حدس و گمان این است که این مدل، آونتادور اس یوتا (یا به اختصار SJ) است. گفته می‌شود این مدل با موتور ۶.۵ لیتری ۸ سیلندر، ۷۶۹ اسب‌بخار خروجی دارد.

تصاویر | لامبورگینی جدید در راه است

لامبورگینی برای نخستین بار در سال ۲۰۱۱، آوانتادور را به بازار عرضه کرده و در سال ۲۰۲۰ میلادی، ۱۰ هزارمین نمونه از این خودرو را تولید کرد.

بیشتر بخوانید:

در حال حاضر شایعات بیشتری در مورد جانشین آونتادور وجود دارد تا درخصوص این مدل جدید. از سوی دیگر شرکت تایید کرده است که برنامه‌هایی برای ساخت دو خودروی ۱۲ سیلندر  در سال ۲۰۲۱ دارد. یکی از آنها احتمالا می‌تواند همین خودروی موجود در فیلم منتشر شده باشد و دیگری هم نسل بعدی آن. گفته می‌شود لامبورگینی هنوز هم از یک موتور ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی، اما با کمک موتور هیبریدی استفاده می‌کند.

کد خبر 603797

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha