دوشنبه ۱ مهر ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در نخستین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا تیم خوب چین را شکست داد و به دومین پیروزی خود در این بازی‌ها دست یافت.

 به گزارش واحد مرکزی خبر، در این رقابت‌ها که در شهر راچاسیما تایلند برگزار می‌شود، امروز تیم کشورمان در دیدار با چین 3 بر 2 به برتری رسید.

در این بازی که دو ساعت به طول انجامید ملی پوشان بزرگسال والیبال ایران با وجود و واگذاری ست‌های اول و دوم با نتایج 23 به 25 و 17 به 25 به چینی‌ها اما توانستند در سه گیم بعدی با ارائه یک بازی برتر با امتیازهای 25 بر 15 ؛ 25 بر 21 و 15 بر 7 برابر آنان به پیروزی دست یابند.

تیم والیبال کشورمان با کسب این برتری در گروه خود صاحب دو پیروزی 3 بر صفر و 3 بر 2 به تر تیب برابر تیم‌های تایلند و چین و یک شکست 3 بر یک مقابل کره جنوبی شد.

تیم ما در مرحله دوم ( حذفی) این رقابت‌ها با تیم چهارم گروه دوم که به احتمال یکی از دو تیم چین تایپه یا اندونزی خواهد بود دیدار می‌کند.

اما در مسابقه امروز تیم‌های والیبال ایران و چین برای تیم کشورمان کشاورزی، نادی، معروف، محمدکاظم ، موسوی ، زرینی ، مهدوی ، شیر کوند ، زاد‌وند و افشاری بازی کردند.

دیدارهای مرحله گروهی نخستین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا با شرکت 8 تیم در دو گروه چهار تیمی بر گزار می‌شود.

درگروه یک این مسابقات تیم‌های والیبال ایران - کره جنوبی - تایلند و چین ؛ در گروه دوم هم استرالیا، ژاپن، چین تایپه و اندونزی دیدار می کنند.

بر اساس این گزارش در مرحله دوم ( حذفی ) این رقابت‌ها تیم اول گروه اول با تیم چهارم گروه دوم و تیم اول گروه دوم با تیم چهارم گروه اول دیدار خواهند کرد.

ضمن اینکه تیم دوم گروه اول هم با تیم سوم گروه دوم و تیم دوم گروه دوم هم با تیم سوم گروه اول روبرو می‌شوند.

این رقابت ها 5 مهر با شناخت قهرمان بازیها در تایلند به پایان می رسد.

کد خبر 63999

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز