همشهری آنلاین: کمردرد یکی از شایع ترین شکایات زنان باردار است، اما کارهایی وجود دارد که می‌توان برای رفع فشار بر روی کمر انجام داد

به این توصیه‌ها عمل کنید:

  • سعی کنید ورزش‌هایی را دکترتان توصیه کرده است، انجام دهید تا به قوی شدن  عضلات کمر و شکم‌تان کمک کند.
  • برای برداشین اشیا ار روی زمین خم نشوید، به جای  چمباتبه بزنید و شیء را بردارید.
  • کفش‌های راحت و نرم بپوشید. از کفش پاشنه بلند پرهیز کنید.
  • به پشت نخوابید، تا جایی که می‌توانید استراحت کنید، و پاهای‌تان را در تختخواب بالا نگهدارید.
  •  استفاده از وسائل حمایتی کمر را امتحان کنید.

 HealthDay News,18 Sep., 2008

کد خبر 63727

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار