همشهری آنلاین: نشانگان پیش از قاعدگی (PMS) بسیاری از زنان را درست پیش از روزهای قاعدگی‌شان مبتلا می‌کند.

علائم شایع شامل چنگه شکمی، آروغ‌زدن، خستگی و نوسان خلق است.

برای کمک به تخفیف این علائم این توصیه‌ها را به کار ببندبد:

  • به طور مرتب ورزش کنید.
  • مقدار زیادی میوه، سبزی و غلات کامل یا سبوس‌دار بخورید و از  خوردن غذاهای پرنمک و نوشیدنی‌های کافئین‌دار پرهیز کنید.
  • سعی کنید دست کم هشت ساعت در شب بخوابید.
  • از سیگار کشیدن اجتناب کنید.
  • استرس‌های خود را تخفیف دهید. انحراف توجه از تنش‌ها ممکن است با گفتگو با دوستان یا نوشتن یادداشت‌های روزانه ایجاد شود.


HealthDay News,10 July, 2007

کد خبر 26240

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار