«ماهرخسار جاهدیان» نویسنده و دبیر بازنشسته ساکن محله دردشت سال‌ها در راه تعلیم و آموزش دانش‌آموزان تلاش کرده و در کارنامه کاری‌اش آثاری از جمله سولماز، بلور شکسته، پل وپله و.... دیده می‌شود.

تاكسيراني

این نویسنده خوش قریحه، طبع شعر هم دارد و مجموعه‌ای از آثارش منتشر شده است. جاهدیان که اعتقاد دارد کتابخوانی باید از محله‌ها آغاز شود، در این زمینه هم خودش پیشقدم شده و کارگاه‌های کتابخوانی را برای مادران تشکیل داده است. او دراین‌باره می‌گوید: «اگر جای مسئولان بودم کتاب را به یک جزء جدانشدنی هر محله تبدیل می‌کردم. محله‌های ما این ظرفیت را دارند که در نقاط مختلف کتابخانه‌هایی قرار داده شود تا شهروندان کتاب را دائم در مقابل خود ‌بینند و برایشان جذابیت ایجاد شود و آن را بخوانند.

وقتی کالای به این باارزشی مانند کتاب در دسترس داریم چرا باید از آن غافل شویم.» نویسنده محله دردشت ارتباط خوبی با اهالی منطقه به‌ویژه همسایگان و کاسبان محله دارد و اکثر اوقات کتاب‌هایی که نوشته، به دیگـران هدیه می‌دهد تا بلکه بتـواند فرهــنگ کتابـــخوانی را ترویج دهد. او می‌افــــــزاید: «به‌عنوان یک شهروند حاضرم سفیر ترویج فرهنگ کتابخوانی در محله و با شهروندان در این زمینه در ارتباط باشم.»
 

کد خبر 632666

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha