سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۰
۰ نفر

گروه حوادث: گروهبان پلیس تگزاس، پس از آنکه افسر مافوق خود را به خانه دعوت کرد، از او با شلیک گلوله پذیرایی کرد.

مرد جنایتکار لحظاتی بعد وقتی به محاصره ماموران پلیس درآمد، خودکشی کرد. روز گذشته ماموران پلیس فورت هوود تگزاس، در جریان جنایتی خونین قرار گرفتند که در آن یک گروهبان پلیس با شلیک گلوله، افسر مافوق خود را به قتل رسانده بود.

با اعلام این گزارش، ماموران پلیس به سرعت خود را به محل حادثه که خانه گروهبان پلیس بود رساندند و آنجا را به محاصره درآوردند. لحظاتی بعد، از آنجا که احتمال می‌رفت مرد مسلح بخواهد دست به اقدام غیرقابل کنترل دیگری بزند، ماموران از مرد مسلح خواستند خود را تسلیم کند.

در حالی که این مرد دائما تهدید می‌کرد درصورت نزدیک شدن ماموران خودکشی خواهد کرد، گفت‌وگوهای روان‌شناسانه با وی، برای وادار کردنش به تسلیم آغاز شد اما ساعاتی بعد با بی‌نتیجه ماندن مذاکره با این جنایتکار، وی با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرد.

سخنگوی پلیس تگزاس با بیان این خبر گفت: با ورود به داخل خانه، جسد غرق به خون افسر پلیس و گروهبان پیدا شد.

وی در توضیح ماجرا افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد گروهبان پلیس صبح دیروز با افسر مافوقش تماس گرفته و وی را به خانه‌اش دعوت کرده است، اما وقتی این مرد به خانه گروهبان جوان رفته، هدف گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده است.

به گفته وی،  با تماس همسایه‌های این مرد با پلیس، ماموران به سرعت به محل وقوع حادثه رفتند اما تلاش‌های آنها برای آنکه مرد جوان را وادار به تسلیم کنند بی‌نتیجه ماند و وی سرانجام خودکشی کرد.

سخنگوی پلیس تگزاس در ادامه بیان داشت: هنوز انگیزه این جنایت مشخص نشده است و کسی نمی‌داند اختلاف مقتول و مرد جنایتکار بر سر چه موضوعی بوده است. وی تصریح کرد: هنوز نام آنها و واحدی که در آنجا خدمت می‌کرده‌اند، منتشر نشده است.

کد خبر 62944

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز