کوچه گلبن به دلیل وجود ورودی ایستگاه مترو و قرار داشتن در محدوده مرزی منطقه ۱۰ و ۱۷، یکی از بخش‌های پر تردد و مهم‌محله بریانک است و به همین دلیل، تأمین امنیت‌ تردد شبانه آن در گرو داشتن نور و روشنایی است.  

پروژه نواب

مدیر پروژه ارتقای منظر شهری و ساماندهی گذر پشت بزرگراه نواب با بیان این مطلب، درباره تازه‌ترین اقدامات انجام‌شده توضیح می‌دهد: «بعد از اجرای برنامه‌ها و اقداماتی که برای نگهداشت گذر پشت نواب تا خیابان بریانک انجام شد، رسیدگی به کاستی‌های مطرح‌شده قسمتی از کوچه گلبن، حد فاصل خیابان بریانک تا قزوین، که شب‌ها تاریک است، در دستور کار منطقه قرار گرفت. عملیات آسفالت گذر، برداشتن دیوارهای مخروبه و اصلاح آن، پاکسازی دیوارنویسی‌های نامناسب و رنگ‌آمیزی آن و اجرای نقاشی دیواری، با توجه به پیوستگی با طرح پلازای بریانک، انجام و نور این کوچه با نصب چراغ‌های پروژکتور تأمین شد.»
به گفته «امیر قاسمی»، عملیات لکه‌گیری، اصلاح جوی‌ها و انسداد خانه‌های متروکه در پسکوچه‌های این محدودهانجام گرفت. در واقع با افتتاح پلازای بریانک، عملیات ساماندهی به پایان می‌رسد و البته همه تلاش ما معطوف به نگهداشت روزانه این کوچه است تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در این محدوده 
باشیم.  
 

کد خبر 628831

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha