یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
۰ نفر

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و هیأت همراه در بازدید میدانی که از طرح‌های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری منطقه ۱۰ داشت، عملکرد مدیریت شهری منطقه را برای خدمت‌رسانی به شهروندان مطلوب ارزیابی کرد.  

سحرقلي بيگي

«حمید محسنی»، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، و هیأت همراه به اتفاق شهردار منطقه ۱۰ و جمعی از معاون‌ها، مدیران و شهرداران نواحی میدانی از خیابان‌های آزادی، آذربایجان، امام خمینی(ره)، شهید رنجبر، قزوین، حسام‌الدین، بزرگراه شهید نواب صفوی، درنگ‌گاه شهید باقری، گذر پشت نواب، پلازای بریانک، بوستان حکیم، گذر گردشگری شهید دعوتی، موزه آثار طبیعی و حیات‌وحش هفت‌چنار، درمانگاه منطقه، پایانه شمشمیری و زمین برق سهروردی بازدید کردند.  
درحاشیه این بازدید میدانی که برای ارزیابی اقدامات و عملکرد مدیریت شهری در منطقه ۱۰ برگزار شد، «حمید محسنی» با اعلام رضایت از روند اقدامات انجام‌شده و همچنین ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ساکن در منطقه، هدف از این بازدیدها را تسهیلگری در امور، رفع موانع و کمک به مناطق ۲۲ گانه شهر تهران عنوان کرد و افزود: «بنا به بررسی‌های انجام‌شده و آمارهای ارسالی همکاران، وضعیت منطقه رو به بهبود است و عملکرد منطقه‌ در سه‌ماهه ابتدایی سال مطلوب ارزیابی شده است. امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.»
 

کد خبر 622991

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha