یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
۰ نفر

آیا به دنبال بهبود طبیعی سلامت خود هستید؟ خوب، چطور است با نوشیدن چای گیاهی بیشتر، این هدف را تحقق ببخشید؟ نوشیدنی‌هایی که از قرار گرفتن گیاهان خشک در آب گرم تهیه می‌شود.  

تبلیغات برخی دمنوش‌های کاهش دهنده وزن، فریب دهنده است

به گزارش همشهری آنلاین، انتخاب به نقل از بیزینس اینسایدر نوشت: چای‌های گیاهی مملو از آنتی‌اکسیدان‌ها و سایر مواد سالم هستند و انرژی را افزایش داده و به مبارزه با رادیکال‌های آزاد کمک می‌کنند و در نتیجه باعث ایجاد حس آرامش می‌شوند. در ادامه‌ به معرفی برخی از دمنوش‌های سالم و گیاهی می‌پردازیم.

چای نعنا

نعناع تهوع را تسکین می‌دهد و اغلب در برابر استفراغ موثر است. قدرت آن نیز در توانایی آن برای درمان مشکلات گوارشی نهفته است.

چای برگ زیتون

برگ زیتون برای سلامت قلب و عروق و عملکرد مغز مفید است. حمایت از کاهش وزن و توانایی کاهش فشار خون از دیگر مزایای سلامتی است.

چای زالزالک

آیا نیاز به افزایش انرژی دارید؟ یک فنجان چای زالزالک این کار را انجام می‌دهد. مزایای دیگر سلامتی شامل کمک به درمان بیماری‌های پوستی و تنظیم فشار خون است.

چای برگ تمشک

اندام‌های داخلی را آرام می‌کند و برای حالت تهوع و گرفتگی مفید است. این چای را در مواقع آفتاب‌سوختگی، اگزما، بثورات و سایر تحریکات پوستی بنوشید.

کد خبر 627616

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha