همشهری آنلاین: مدیر طرح سفر کارت ملی استان تهران از علاقه‌مندان پیوستن به شبکه پذیرنده سفر کارت‌ ملی خواست تا پایان ماه مبارک رمضان در این باره اقدام کنند.

فرخ کرمی افزود: با توجه به وجود تعداد زیادی از مراکز پذیرنده سفر کارت در استان تهران، ستاد سفر کارت ملی با توجه به گسترش این طرح و استقبال کارمندان دولت از آن پیش بینی می‌کند تعداد پذیرندگان در سطح استان تهران افزایش یابد.

وی با اشاره به مزایای قرار گرفتن مراکز خدمات گردشگری در شبکه پذیرندگان سفر کارت ملی گفت: چاپ نام و مشخصات پذیرندگان در کتابچه اطلاعات سفر کارت ملی، تبلیغ و اطلاع‌رسانی مرکز آنها از طریق تلویزیون و روزنامه‌ها و همچنین از طریق شبکه اطلاع‌رسانی سفر کارت و اینترنت از جمله مزایای عضویت در مرکز پذیرنده سفر کارت ملی است.

مدیر سفرکارت ملی استان تهران در ادامه افزود: بر همه مراکز و موسسات گردشگری که عضو شبکه سفر کارت ملی هستند نظارت‌های خاصی انجام می‌گیرد و شرکت ایرانگردی و جهانگردی به عنوان مجری سفر کارت ملی در کشور استاندارد‌های خاصی را برای پذیرش این مراکز و کنترل بر عرضه خدمات‌ آنها دارد.

وی در پایان از علاقه‌مندان به پیوستن به این شبکه خواست تا پایان ماه مبارک رمضان با شماره 88660801 تماس بگیرند و یا به نشانی تهران، خیابان ولی عصر، مقابل سه راه توانیر، بن بست شمس، پلاک 7 مراجعه کنند.

کد خبر 62485

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز