فرهنگ‌سراها و مراکز فرهنگی شهرداری تهران در طول تابستان با دوره‌های متنوع آموزش مجازی به استقبال فصل تابستان۱۴۰۰می‌روند.

تابستان در نزدیکی خانه‌ی شما

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط‌عمومی فرهنگ‌سرای سرو، کلاس‌های ویژه‌ی فصل تابستان این فرهنگ‌سرا شامل دوره‌های عکاسی، نجوم، مشاوره، صنایع‌دستی، کارگاه کندوکاو (تفکر و خلاقیت)، کارگاه کسب‌وکار، نمایش خلاق، بازیگری، زبان انگلیسی و کلاس‌های ورزشی است.
مدرسه‌ی صنایع‌دستی سرو هم با ۴۵ عنوان دوره، شرایطی را فراهم کرده تا علاقه‌مندان بتوانند به‌خوبی از این کلاس‌ها استفاده ببرند. شرکت در کلاس‌های مدرسه‌ی صنایع‌دستی برای تمامی گروه‌های سنی امکان‌پذیر است و در پایان هردوره، گواهی‌نامه‌ی معتبر مشترک بین سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران و سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران به هنرجویان اعطا خواهد شد. یکی دیگر از دوره‌های آموزشی فرهنگ‌سرای سرو، مدرسه‌ی کسب‌وکار است. این مدرسه با هدف آشنایی دانش‌آمـوزان گروه سنی
(۹ تا ۱۸سال) با برخی مفاهیم و اصول مالی و اقتصادی در مسیر راه‌اندازی کسب و کار، تولید و سرمایه‌گذاری، با حضور استادان با تجربه در قـالب مجموعه‌ای صوتی و تصویری طراحی شده است. مدرسه‌ی زندگی در فرهنگ‌سرای سرو نیز برای آموزش کودکان (۶ تا ۱۲سال) و نوجوان (۱۲ تا ۱۶سال) است و این مدرسه بر مهارت‌های زندگی فردی، ارتباطات اجتماعی و مهارت‌های مثبت برای زندگی تأکید دارد، اما مبنای این مهارت‌ها، پرورش قوای عقلانی با هدف کسب بصیرت است.‌
به‌گزارش سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران، درفرهنگ‌سرای اندیشه و فرهنگ‌سرای امید نیز دوره‌های گوناگون آموزشی هنرهای دستی، علوم قرآنی، فن بیان و سخنوری، زبان‌های گوناگون و... برگزار می‌شود.
در فرهنگ‌سرای کار و تعاون، جشنواره‌ی هنری دست‌به‌مُهر برگزار می‌شود.  به گفته‌ی «داود حشمتی»، رئیس فرهنگ‌سرای کار و تعاون، شرکت‌کنندگان بدون محدودیت سنی می‌توانند با طراحی و دوخت جانماز دست‌دوز جیبی همراه، در این جشنواره شرکت کنند. این جشنواره زیرمجموعه‌ی برنامه‌ی جامع #پایان_کار_شروع_کودکی  و  برای کمک به روحیه‌ی نشاط و شادابی شهروندان با استفاده از روش‌ها و ابزارهای فرهنگی و هنری در حوزه‌ی کودکان کار برگزار می‌شود.

کد خبر 611033

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha