چاپ اول کتاب «مادرانه‌هایی برای یاسمین» نوشته رعنا نورائی از سوی نشر مانیان منتشر و راهی بازار شد.

كتاب مادرانه‌هایی برای یاسمین

به گزارش همشهری آنلاین، نویسنده این کتاب را به «آستان کبریایی مادر هستی: بانوی آب و آیینه» پیشکش کرده و در دیباچه آن چنین نوشته است: «اگر دلتون می‌خواد فرزندتون، همسرتون یا هر عزیزی رو که دوستش دارید به وجد بیارید، همین الان دست به قلم بشید و براش یه نامه بنویسید. نامه‌ای که حتما با دست‌خط خودتون باشه. بعدش هم تشریف ببرید اداره پست و نامه رو به نشونی اون عزیز که می‌تونه حتی نشونی خونه خودتون باشه پست کنید. شاید خیلیا از نسل امروز ندونن که زمان ما پستچی پیک شادی و خوشحالی بود؛ یه قاصد موتورسوار از کوی دوست...»

«مادرانه‌هایی برای یاسمین» در واقع ۲۰ نامه است که نگارنده برای دخترش یاسمین نوشته و در هر کدام آنها دختر خود را با یک عبارت خطاب قرار داده است؛ از میوه دلم و دانه انارم و نوبرانه‌ام تا بهشت جانم و یاس خوش‌عطرم و فرشته رویاهایم و همسفر زندگی‌ام. پشت جلد کتاب هم این متن به چشم می‌خورد: «این کتاب می‌تونه حرف دل خیلی از مادرها و حتی پدرها باشه. امید دارم این نامه‌ها و این احساس خالص مادرانه که همراه با عشق و دلسوزی و دل‌نگرانیه بتونه راهگشای دختران عزیز سرزمینم باشه در ارتباط دوستانه و صمیمانه مادران و دختران این مرز و بوم کاری کنه کارستون.»

مادرانه‌هایی برای یاسمین؛ کتابی برای همه دختران ایران‌زمین

کتاب «مادرانه‌هایی برای یاسمین» با شعار برسد به دست یاسمین و همه دختران این سرزمین در ۱۰۰ صفحه و شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به بهای ۴۰ هزار تومان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است.

کد خبر 606893

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha