مریم قاسمی‌ـ شهرداری ناحیه ۴ شهرداری منطقه ۱۸ برای ساماندهی و امحای مافیای سدمعبر اقدام به اجرای طرح ویژه انضباط شهری باهمکاری قوه قضاییه، نیروی انتظامی، پلیس راهور و... در معابر اصلی و شریانی پررفت و آمد می‌کند.

حسن خليل آبادي

شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۸ با اعلام این مطلب گفت: «از آنجا که سدمعبر توسط اصناف و کاسبان در معابر و پیاده‌روها موجب اخلال در نظم عمومی و در نتیجه ایجاد ترافیک، تصادف و در نهایت نارضایتی شهروندان می‌شود، شهرداری منطقه ۱۸ اجرای طرح انضباط شهری ویژه در این محدوده از جمله بلوار الغدیر، میدان جانبازان و... را در دستور کار قرار داده است.»

امیر محمدی با تأکید بر اینکه این طرح با هدف استمرار آرامش اجتماعی و انضباط شهری در معابر اجرا می‌شود، افزود: «شهرداری آمادگی کامل برای همکاری با نیروی انتظامی در ایجاد انضباط شهری و رفع سدمعبر و بساط‌گستری را دارد تا با ایجاد آرامش در شهر حقوق شهروندان تحقق یابد.»

وی با اشاره به وجود مراکز تجاری مهم در این محله از جمله بازار آهن و یراق و... که همه روزه جمعیت زیادی را به این سمت می‌کشاند و اعلام شناسایی نقاط سدمعبر صنفی و سیار درمحله، اجرای طرح انضباط شهری را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: «ساماندهی بساط‌گستران، جلوگیری از تجمع موتورسیکلت‌ها و پیشگیری از ایجاد آن به‌ویژه در نقاط پررفت و آمد بسیار مهم است و رفع این مسائل باید در دستور کار همه مسئولان مربوطه قرار بگیرد.» به گفته محمدی، رفع این معضل شهری از مطالبات جدی مردم، معتمدان و کاسبان است و به دلیل درخواست‌های مکرر آنها اجرایی می‌شود.  

کد خبر 604746

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha