رئیس‌جمهور دستور الحاق سازمان مدیریت استان‌ها را به استانداری‌ها صادر کرد.

رئیس جمهور براساس اصل 126 قانون اساسی با صدور دستورالعملی خطاب به معاون اول، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزیر کشور دستور الحاق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها را به استانداری‌های سراسر کشور به منظور تمرکززدایی، تسریع در امور استان‌ها، پیشرفت در امر سازندگی و عمران استان‌ها صادر کرد .

متن کامل این دستورالعمل به این شرح است:

جناب آقای دکتر داوودی معاون اول محترم رئیس جمهور.
جناب آقای دکتر رهبر معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور.
حجت الا‌سلا‌م و المسلمین جناب آقای پورمحمدی وزیر محترم کشور.

با سلا‌م، به منظور تمرکززدایی، تسریع در امور استان‌ها و پیشرفت در امر سازندگی وعمران استان‌ها و حسن اجرای امور، با استفاده از اختیارات اصل 126 قانون‌اساسی مقرر می‌دارد:

1. سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هر استان زیرمجموعه استانداری تعریف گردد.

2. ساختار جدید با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و با پیشنهاد مشترک وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به تصویب رئیس جمهور می‌رسد و تا آن زمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هر استان با کلیه‌پست‌های سازمانی زیرمجموعه استانداری قرار می‌گیرد و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به عنوان معاون استاندار و رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان انجام وظیفه خواهد کرد.

امید است استانداران محترم با اغتنام فرصت‌, تمام همت و توان خویش را نسبت به تنسیق امور و تسریع در برنامه‌ریزی و اجرای آن در رفع نیازها و پیشرفت استان مطابق برنامه پنج ساله و افق چشم‌انداز بیست‌ساله به کارگیرند.

کد خبر 6021

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز