چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: هریت هرمان معاون رئیس حزب کارگر انگلیس گفت که نقشه‌ای برای شکست دادن گوردون براون و از میدان به درکردن وی نداشته است.

به نوشته روزنامه فایننشال تایمز در اینترنت، هریت هرمان به خبرنگاران گفت نقشه‌ای برای به چالش کشیدن گوردون براون نداشته است.

این روزنامه افزود اعتراضات وزرای کابینه و ابراز وفاداری آنها به براون پس از شکست سنگین در انتخابات گلاسکوی شرقی نیز نتوانست این گمانه‌زنی‌ها را از بین ببرد که این رفتار وزرا برای جایگزین کردن شخص دیگری به جای براون بوده است.

یک کارمند دفتر نخست‌وزیری این شایعه را که دیوید میلیبند وزیر خارجه انگلیس و هرمان نقشه‌هایی برای رهبری در سر دارند مضحک خواند.

هرچند دیوید میلیبند در مقاله‌ای در روزنامه گاردین خواستار آن شد که برای پیروزی در دور چهارم انتخابات، تغییرات جدید در حزب کارگر صورت گیرد.

چنانچه اختلافات گسترده بین اعضای حزب کارگر سبب شورش در پائیز شود، ممکن است رقبای اصلی، درون رقابتی مشکل بر سر رهبری بیفتند.

هر چند میلیبند شایعات در این باره را رد کرده است اما اظهارات وی تاثیری بر شایعات موجود نداشته است.

هفته گذشته و پس از آنکه میلیبند در سخنرانی خود در چارچوب سیاست ملی حزب کارگر، برنامه خود را برای برابری و عدالت ترسیم کرد، این شایعات قوت گرفت.

کد خبر 59413

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز