یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۸۵ - ۱۴:۰۵
۰ نفر

مدیر کل انتخابات وزارت کشور اعلا‌م کرد: نام نویسی از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلا‌می شهر و روستا از دوشنبه 24 مهر آغاز می‌شود.

علی اصغر کاراندیش در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت : دوره کنونی شوراهای اسلا‌می شهر و روستا، هشتم اردیبهشت 86 پایان و سومین دوره شوراها در سراسر کشور نهم اردیبهشت سال آینده آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: داوطلبان شرکت در سومین دوره انتخابات شوراهای اسلا‌می شهر و روستا تا پایان وقت اداری یکشنبه 30 مهر فرصت دارند برای شرکت در این دوره از انتخابات ثبت نام کنند.

وی گفت:داوطلبان شرکت درانتخابات شوراهای اسلا‌می شهرها برای نام‌نویسی باید شخصا به فرمانداری و داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلا‌می روستاها و تیره های عشایری کوچ رو به بخشداری مربوط مراجعه کنند.

کار اندیش همچنین افزود : داوطلبان انتخابات شوراهای اسلا‌می شهر و روستابرای نام نویسی باید اصل شناسنامه عکس دار، دو نسخه تصویر تمام صفحه‌های شناسنامه، اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا مدرکی مبنی بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی، چهار قطعه عکس جدید سه در چهار و اصل و تصویر مدرک تحصیلی حداقل دیپلم یا معادل آن برای شهرهای تا یک میلیون نفرجمعیت و فوق دیپلم یا معادل آن برای شهرهای دارای بیش از یک میلیون نفر جمعیت را به همراه داشته باشند .

این مسئول افزود: واجدین شرایط رای دادن در مجلس خبرگان و شوراهای اسلا‌می شهر و روستا باید 15 سال تمام داشته باشند و به عبارت دیگرمتولدان 24 آذر 1370 می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

کد خبر 5927

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز