سرپرست وزارت کشور در آخرین اظهار نظر خود درباره اتوبوس‌های خطوط تندرو، همکاری با شهرداری تهران برای واردات اتوبوس‌های دوکابین خارجی را مورد تاکید قرار داد و گفت:

اصل به کارگیری اتوبوس‌های تندرو با اصلاحات مورد نظر وزارت کشور، مورد قبول است.
مهدی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلایل صادر نشدن مجوز واردات اتوبوس‌های دوکابین خارجی و چگونگی همکاری وزارت کشور با شهرداری تهران در این خصوص، عنوان کرد که اطلاع رسمی در این زمینه به وزارت کشور ارائه نشده است، البته برای واردات اتوبوس‌های دوکابین اعلام آمادگی کرده‌ایم و زمانی که درخواست کمک کنند، وارد می‌شویم.

هاشمی درباره دلایل صادر نشدن مجوزهای لازم از سوی شورای‌عالی ترافیک و نقش این شورا در بحث واردات اتوبوس‌های دو کابین خارجی به کشور، اظهار کرد: بحث صدور مجوز واردات از طریق وزارت صنایع و یا وزارت بازرگانی انجام می‌شود و وزارت کشور، تنها نقش هماهنگی دارد.

از سوی دیگر، هنوز کمکی از ما خواسته نشده است.وی گفت:  به مشکلات مسیر اتوبوس های تندرو آگاهی داشته و حتی برای واردات اتوبوس اعلام آمادگی کرده‌ایم.

سرپرست وزارت کشور که پیش از این معاون عمرانی این وزارتخانه و رئیس ستاد تبصره 13 بود، پیش از این خطوط تندروی راه‌اندازی شده توسط شهرداری تهران را ناکارآمد خوانده بود.

کد خبر 58669

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز