همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: اتوبوس‌های دیزلی که موتور آنها به صورت دستی گاز سوز شده است فاقد کارایی و کیفیت لازم هستند.

به گزارش مهندس بیژنی در گفتگو با خبرنگار سما با بیان این مطلب، اظهار کرد: اتوبوس های داخلی 457 که در ابتدا دیزلی بودند بدون لحاظ استاندارد های لازم به صورت دستی گاز سوز شدند، اکنون با مشکلات زیادی مواجه اند و به صورت پیاپی خراب می شوند.

وی، تصریح کرد: با وجود تاکیدات وزارت کشور به شرکت خودروسازی ایران خودرو مبنی بر رفع نواقص و تعویض موتور این اتوبوس ها هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته که این مساله سبب شکایت بخش خصوصی شرکت واحد شده است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: 350 دستگاه اتوبوس 457 در بخش خصوصی فعال است و از آنجا که این اتوبوس ها کارایی و کیفیت لازم را ندارند بخش خصوصی متضرر شده است.

وی در ادامه بیان کرد: مشکلات این اتوبوس ها سبب حضور کمرنگ آن ها و کاهش کارآمدی ناوگان اتوبوسرانی شده است.

مهندس بیژنی همچنین با انتقاد از وضعیت جایگاه های سوخت CNG و مشکلات سوخت گیری گفت: وجود برخی از نواقص در برخی از ایستگاه های گاز موجب از کار افتادن موتور تعدادی از اتوبوس های گاز سوز به دلیل مخلوط شدن روغن ایستگاه سوختگیری و با گاز CNG شده است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی خاطر نشان کرد: با وجود آن که طی یک سال گذشته بارها به نهاد های مربوطه اعلام کرده ایم که جهت رفع نواقص اقدام کنند اما هنوز هیچ توجهی به ابن موضوع نشده است

کد خبر 57025

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز