گروه حوادث: ۲ جوان کیف قاپ، بعد از سرقت کیف ‌دستی زنان و دختران جوان، آنها را به‌عنوان آلبوم افتخاراتشان نگه می‌داشتند.

این سارقان خشن تا کنون به 50 فقره کیف قاپی در شهریار و شهرک اندیشه اعتراف کرده‌اند.

سه‌شنبه گذشته زمانی که ماموران کلانتری فردیس در حال گشت زنی در فلکه پنجم فردیس بودند، به 2 سرنشین یک موتورسیکلت که در مقابل یک مرکز خرید پرسه می‌زدند، مشکوک شده و آنها را تحت مراقبت نامحسوس قرار دادند.

وقتی ماموران دریافتند 2 سرنشین موتورسیکلت، احتمالا سارقان کیف‌قاپی هستند که با کمین در مقابل مرکز خرید دست به سرقت کیف دستی و لوازم زنان می‌زنند به آنها دستور ایست دادند اما مردان جوان بدون توجه به دستور ایست اقدام به فرار کردند.

با فرار سارقان، ماموران به تعقیب آنها پرداختند و آنها را لحظاتی بعد در محاصره قرار داده و دستگیر کردند. 

سارقان جوان اگر چه ابتدا مدعی بودند متوجه دستور ایست نشده‌اند اما در بازجویی‌های بعدی به 50 فقره کیف قاپی در شهرک اندیشه و شهریار اعتراف کردند و ماموران را به مخفیگاهی که کیف‌های مسروقه را در آنجا نگه می‌‌داشتند،  بردند.

با آغاز بازجویی‌های پلیسی‌ از سارقان، آنها گفتند:  زنان و دخترانی را که از مراکز خرید خارج می‌شدند تحت نظر قرار می‌دادیم و  در محل‌های خلوت با چاقو به آنها حمله‌ور می‌‌شدیم و کیفشان را سرقت می‌کردیم و  پس از خالی کردن پول‌ و محتویات کیف‌ها آنها را برای یادگاری سرقتی که مرتکب شده بودیم ، نگه می‌داشتیم.

سرهنگ اصلانی- فرمانده انتظامی شهرستان کرج- با اعلام این خبر گفت: تاکنون 15 نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و تحقیقات برای یافتن سایر شاکیان ادامه دارد.

کد خبر 58639

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز