مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی آموزش و پرورش درباره چگونگی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارسی که بازگشایی شدند خبر داد.

بازگشایی مدارس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محسن بیگی مدیر کل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارسی که بازگشایی شدند، گفت: با توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی که وزارت بهداشت برای بازگشایی شهریور مدارس در نظر گرفته شده بود عمل خواهیم کرد و تنها تفاوت در این دوره درباره برنامه‌های بهداشتی در نظر گرفتن تراکم افراد در کلاس‌های درس است که حداقل ۱۰ نفر خواهد بود.

او ادامه داد: در مدارس سازوکارهایی برای نظارت بر حسن اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است و کارهای آن را هم در تمامی استان‌ها انجام دادیم.

محسن‌بیگی در پاسخ به این پرسش که خانواده‌ها و دانش‌آموزان چنانچه شرایطی مغایر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس را مشاهده کردند، چطور می‌توانند آن را منعکس کنند، گفت: در تمام استان‌ها ادارات کل ارزیابی عملکرد حضور دارند علاوه بر آن امکان انعکاس شکایات و نقطه نظرات به مدیران مدارس وجود دارد.

مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این‌که برای بازگشایی محدود مدارس آمادگی کامل وجود دارد، افزود: خانواده‌ها در روند ایاب و ذهاب فرزندان خود هم همراهی لازم را داشته باشند تا مشکلی وجود نداشته باشد.
 

کد خبر 582442

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha