شنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۷ - ۰۹:۴۱
۰ نفر

«در دیداری دوستانه هاشمیان مانع از باخت بوخوم مقابل بشیکتاش نشد». این تیتری بود که یکی از نشریات آلمانی پس از باخت بوخوم مقابل بشیکتاش ترکیه زده بود.

این نشریه که در 2 صفحه عملکرد لژیونر‌های تیم‌های آلمانی را ارزیابی می‌کند در وصف وحید نوشته است؛«بازیکن ایرانی بوخوم هر چقدر تلاش کرد نتوانست تیمش را از شکست نجات دهد. او موقعیت‌های زیادی داشت که با بدشانسی تمام به هدر رفت. هاشمیان انگیزه گلزنی داشت ولی در این امر موفق نبود» بوخومی‌ها که خود را برای حضور مقتدرانه در فصل جدید بوندس لیگا آماده می‌کنند، عصر جمعه در اردوگاه وگرل، در ادامه دیدارهای آزمایشی که برای این منظور انجام می‌دهند، مقابل تیم ترکی آزمونی مهم را انجام دادند که 3 بر 2 بازنده شدند. در این بازی وحید هاشمیان در 45 دقیقه دوم برای آبی‌پوشان بازی کرد. او در نیمه دوم صاحب دو موقعیت جدی گلزنی شد که آنها را از دست داد.

در این مصاف تدارکاتی، بوخومی‌ها با گل‌های دابروسکی (5) و اپاله (33) به گل رسیدند؛ در حالی‌که بوبو (36)، نوبره (37) و تاتان (88) برای بشیکتاش گل زدند.با این حال خود وحید در این مورد می‌گوید:«خوب بودم اما شانس نداشتم. امسال فصل متفاوتی را در پیش دارم و سعی می‌کنم تا از فرصتی که به من می‌دهند نهایت استفاده را ببرم.»

  • یکی از نشریات آلمانی عملکرد هاشمیان در این دیدار تدارکاتی را مثبت ارزیابی کرده. به‌نظر در حد انتظار ظاهر شدی؟

حتما می‌دانید که مطبوعات آلمان به سختی نمره خوبی به بازیکنان آن هم لژیونر‌ها می‌دهند. من در این بازی در 45 دقیقه دوم به میدان آمدم و با وجود اینکه گل نزدم اما عملکرد خوبی داشتم. یکی دو موقعیت خوب گلزنی هم داشتم که متأسفانه با بد شانسی از دست رفت. به هر حال من تلاش خودم را کردم.

  • و بوخوم این دیدار تدارکاتی را با باخت پشت سر گذاشت

ما در مرحله آزمایشی و تدارکاتی هستیم. حتما که نباید در این مسابقه پیروز می‌شدیم. بشیکتاش یکی از تیم‌های خوب اروپا است. آنها خوب و قدرتی فوتبال بازی می‌کنند و بسیار دونده هستند. البته باید بگویم که بوخوم هم در حد انتظار ظاهر نشد.

  • کمی بیشتر در مورد بازی صحبت می‌کنید؟

ما در حال حاضر در اردوگاه وگرل هستیم اعضای کادر فنی چند بازی دوستانه را برای ما پیش‌بینی کرده‌اند که یکی از آنها بازی با همین بشیکتاش بود.ما ابتدا 2 گل از آنها جلو افتادیم اما به فاصله 4-3 دقیقه از گل دوم یک گل دریافت کردیم. نمی‌دانم چرا یک‌دفعه خط دفاعی ما از هم پاشید.‌ما در کمتر از یک دقیقه دو گل را دریافت کردیم. در دقایق پایانی هم یک گل دیگر خوردیم و در آخر بازی را باختیم.

  • به‌نظر مارسل کولر هم از عملکرد تو راضی است.

کولر بعد از بازی با من صحبت کرد.او نقاط ضعفم را به من گوشزد کرد و از من خواست تا ضربه‌های آخر را با دقت بزنم. البته کولر هم با من هم عقیده بود. اینکه در این مسابقه کاملا بد‌شانس بودم.

  • به‌نظر خودت این فصل می‌توانی در بوخوم موفق باشی؟

تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم اعتماد کولر را جلب کنم. بازی کردن در تیم‌های آلمانی و رسیدن به ترکیب ثابت شرایط خاصی می‌خواهد. تجربه ثابت کرده که آنها به راحتی به هر کسی اعتماد نمی‌کنند. من این تجربه را دارم و تمام سعی‌ام را می‌کنم تا در این اردوی آمادگی خودم را به مارسل کولر نشان دهم.

  • وحید همچنان در مورد تیم ملی صحبت نمی‌کند.

در چه مورد باید صحبت کنم؟من بازیکن این تیم نیستم و خیلی وقت است که از شرایط و اتفاقاتی که در تیم ملی افتاده بی‌خبرم به همین دلیل است که نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

  • دایی گفته که بعد از بازی با مصر، لژیونر‌ها را به تیم ملی دعوت می‌کند، اگر از هاشمیان دعوت شود او....

من قبلا هم گفته‌ام در خدمت تیم ملی هستم و در مرحله اول هم با اجازه مسئولان فدراسیون شرکت نکردم. حالا باید دید شرایط چطور پیش می‌رود. من همیشه در خدمت تیم ملی بوده‌ام.

کد خبر 57745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز