یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۴:۴۹
۰ نفر

گروه ورزشی: ‌وحید‌ هاشمیان گفت: «روز جمعه حدود 2 ساعت فیزیوتراپی کردم. پس از آن با تیم آخرین تمرین پیش از بازی را انجام دادم که تمرین سبکی بود. با توجه به حضور در تمرین روز جمعه و انجام فیزیوتراپی، احتمال بازی کردنم مقابل شالکه زیاد است.امیدوارم مشکلی به وجود نیاید.»

وحید‌هاشمیان در تمرین روز پنجشنبه تیم بوخوم از ناحیه پا دچار کشیدگی شد که بلافاصله با مراجعه به دکتر باور مورد معاینه قرار گرفت. خوشبختانه پس از انجام معاینات و آزمایش‌های مربوطه مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی عضله نشده است، بلکه مشکل وی تنها یک کشیدگی روی ران پا است.

هاشمیان امیدوار است که بتواند به دو دیدار مهم بوخوم مقابل شالکه و تیم‌ملی ایران مقابل عربستان برسد. وی اطمینان داده که تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم به کار خواهد بست.

سرمربی تیم بوخوم  ضمن تحسین عملکرد وحید‌هاشمیان در تیمش روند رو به‌ رشد عملکرد وی را قابل توجه دانست.

مارسل کولر در نشستی خبری از وضعیت تیمش ابراز نگرانی کرد و ضمن تاکید بر اینکه باید منتظر بازگشت 5 ، 6 بازیکن تیمش باشد در حالی که جانشین مناسبی هم برای آنها ندارد، عملکرد ‌هاشمیان را عالی ارزیابی کرد و گفت: «از زمان ورودش به تیم،  روز به روز بهتر شد.‌ هاشمیان با انجام تمرینات انفرادی خود را به سطح خوبی رساند و این قابل تحسین است.

حالا وحید بازی به بازی بهتر کار می‌کند.»سرمربی بوخوم اضافه کرد: «وحید در جلو توپ‌ها را خیلی خوب از آن خود می‌کند و با توجه به قدرت بدنی عالی‌اش می‌تواند حریفان را سخت تحت فشار قرار دهد. او رشد سریع و خوبی در تیم داشته است.»مصدومیت وحید‌هاشمیان باعث شد که بخشی از کنفرانس خبری به سئوالاتی در خصوص جانشین او نیز معطوف شود. کولر در این خصوص نیز اظهار داشت: «امیدوارم که او به بازی مقابل شالکه برسد.»

کد خبر 62042

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز