همشهری آنلاین: سایت اشپورت آینز آلمان، از تعلیق حضور وحید هاشمیان در تمرینات بوخوم خبر داد.

به گزارش ایرنا، به نوشته این سایت، انتقاد وحید هاشمیان از مربی این تیم دلیل اتخاذ این تصمیم از سوی "مارسل کولر" است.

هاشمیان در گفت و گو با یکی از روزنامه‌های آلمان، از قرار نگرفتن در ترکیب ثابت تیم فوتبال بوخوم انتقاد کرده بود.

وی با بیان اینکه به رغم داشتن پیشنهادهای خوبی از سایر تیم ها به دلیل علاقه به تیم بوخوم، این تیم را در فصل جاری برای بازی انتخاب کرده است، گفت: دوست دارد مربی نیز به وی اعتماد کند.

"مارسل کولر" مربی تیم بوخوم نیز در واکنش به انتقاد هاشمیان عنوان کرده بود که بازیکنان تیم نمی‌توانند هر چیزی که دلشان می‌خواهد را بگویند.

به نظر می‌رسد که نتایج ضعیف تیم فوتبال بوخوم و انتقاد طرفداران این تیم از عملکرد این مربی باعث شده تا کولر برای فرار از فشارها، توجه طرفداران تیم را از ضعف خود به مسایل دیگر بکشاند.

تیم بوخوم هم اکنون در رده های پایین جدول رده بندی قرار دارد و چنانچه تا پایان فصل نتواند در بقیه بازیها نتایج خوبی کسب کند، به لیگ دسته دوم سقوط خواهد کرد.

کولر با اشاره به وضعیت نه چندان خوب تیم فوتبال بوخوم در مسابقه‌های بوندسلیگا گفته بود: در این وضعیت فقط همدلی می‌تواند وضعیت مطلوب را به این تیم بازگرداند. وی افزوده بود: با این اقدام قصد دارد تا به سایر بازیکنان نیز هشدار دهد که مراقب اظهارات خود باشند.

کولر با ادعای اینکه وحید هاشمیان حدود پنج ماه آماده نبوده و درعین حال درخواست حضور در ترکیب تیم بوخوم را نیز داشته است، افزود: این بازیکن معمولا مصدوم و مریض بود و باشگاه برای رهایی وی از مصدومیت، سه تا چهار هفته تلاش می‌کرد اما هاشمیان بعد از دستیابی به بهبودی و آمادگی، مجددا با سفر به ایران و بازی در تیم ملی فوتبال کشورش، مصدوم به آلمان و تیم بوخوم باز می‌گشت. "توماس ارنست" مدیر باشگاه بوخوم نیز خبر از جریمه نقدی وحید هاشمیان داده و گفته است: این گونه رفتار از یک بازیکن با تجربه غیرقابل قبول است.

اخراج وحید هاشمیان از تیم فوتبال بوخوم و تعلیق حضور وی در تمرینات در اکثر رسانه‌ها و روزنامه های ورزشی مهم آلمان بازتاب داشته است.
کیکرز، رویر اسپورت، اشپورت اینز، د.پ. آ، سایت فوتبال "گل"، اشپیگل و فوتبال 24 از جمله رسانه های ورزشی مهم آلمان هستند که خبر اخراج و تعلیق حضور "وحید هاشمیان" در تیم بوخوم را بازتاب داده‌اند

کد خبر 70567

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز