یکشنبه ۱ دی ۱۳۸۷ - ۰۶:۰۵
۰ نفر

مهاجم ایرانی تیم بوخوم آلمان گفت: «تا پایان قراردادم در بوخوم می‌مانم و مبارزه می‌کنم.»

وحید هاشمیان در واکنش به خبر پایگاه اینترنتی کیکر آلمان، گفت: «در هر صورت این نظر مربی تیم بوده و مربی وقتی از یک بازیکن ناراضی باشد هر صحبتی را به آن بازیکن نسبت می‌دهد. در هر صورت من همین الان نیز پیشنهادهایی از باشگاه‌های دیگر آلمان دارم اما‌ برای حضور دوساله در بوخوم برنامه‌ریزی کرده‌ام و به همین دلیل در این تیم می‌مانم و تا پایان قراردادم بازی می‌کنم.» وی افزود: «در بوخوم می‌مانم و با مطلب یکی، دو روزنامه میدان را خالی نمی‌کنم. بازیکنی که برای دفاع از حقش نایستد، بازیکن نیست.

 در هر صورت من تماشاگران بوخوم را دوست دارم و ‌آنها نیز به من علاقه دارند. ضمن آنکه مسئولان قدیمی باشگاه را به خوبی می‌شناسم و تنها در این بین یکی، دو نفر هستند که شیطنت می‌کنند اما، من در بوخوم می‌مانم و مبارزه می‌کنم.»

هاشمیان ادامه داد: «موضوعی که درباره مصدومیت کمر من مطرح می‌شود، مربوط به قبل از آغاز بوندس‌لیگاست که پس از آن من سه بازی در بوندس‌لیگا انجام دادم و در بازی ایران مقابل عربستان نیز تیم ملی را همراهی کردم، با این حال مربی درباره من کم لطفی‌هایی دارد که به هیچ عنوان صحیح نیست.»

وی درباره نتایج ضعیف بوخوم و ناکامی مربی این تیم نیز گفت: «اینطور که مشخص است در حال حاضر بازیکنان مقصر شناخته شده‌اند اما آینده همه چیز را مشخص می‌کند.»

کد خبر 71151

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز