سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۷
۰ نفر

گروه ورزشی: حضور یک‌نیمه‌ای وحید هاشمیان مقابل اینتراخت فرانکفورت کافی بود که این مهاجم ایرانی باز هم توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد تا هانوفر ۳ امتیاز حساس این بازی خانگی را کسب کند.

هاشمیان از دو نشریه معتبر بیلد و کیکر نمرات خوبی گرفت و در این دیدار یکی از بهترین‌‌های تیمش بود ولی به نظر نمی‌رسد شرایط برای او نسبت به گذشته تغییر کند.

هاشمیان در بازی‌های این فصل به عنوان یک بازیکن جانشین وارد زمین شد و در اکثر مسابقات در ترکیب هانوفر تأثیرگذار بود ولی سرمربی این تیم همچنان هانکه، مهاجم تیم‌ملی آلمان را در ترکیب ثابت قرار می‌دهد و این موضوع باعث شده هاشمیان تصمیم نهایی‌اش را برای جدایی از هانوفر بگیرد.

تیم دسته دومی بوندس‌لیگا که صعودش به لیگ دسته اول تقریباً قطعی به نظر می‌رسد، به طور جدی خواهان جذب هاشمیان است از طرفی باشگاه بوخوم هم مذاکره‌اش را با این بازیکن آغاز کرده و گویا تا دو هفته آینده هاشمیان تصمیم نهایی‌اش را در این مورد می‌گیرد.

هاشمیان: دوست دارم به بوخوم برگردم

هاشمیان روزهای خوبی را با بوخوم تجربه کرد و درخشش او با پیراهن این تیم باعث شد تا بایرن‌مونیخ، سرشناس‌ترین تیم آلمان این بازیکن را به خدمت بگیرد.

بازگشت به بوخوم پس از چند سال جذابیت‌های خاص خودش را برای هاشمیان دارد و او بیشتر از هر پیشنهاد دیگری روی پیشنهاد بوخوم فکر می‌کند.

  • بازی با اینتراخت چطور بود؟

بازی خوبی بود که خوشبختانه 3 امتیاز را گرفتیم. در نیمه دوم وارد زمین شدم و نشان دادم که آماده هستم. به نظر من درون یک فوتبالیست باید سالم باشد و هیچ وقت با رابطه نمی‌توان بازی کرد، فقط آمادگی فوتبالیست، مربی را مجبور می‌کند تا از او استفاده کند.

  • با اینکه در اکثر بازی‌ها نمایش موثری داشتی، ولی سرمربی همچنان به عنوان یک بازیکن ذخیره از تو استفاده می‌کند.

به هرحال این نظر اوست و نمی‌توانم اعتراضی داشته باشم. در این فصل در مجموع 350 دقیقه برای هانوفر بازی کردم که در 3 بازی عامل مستقیم برد این تیم بودم ولی متأسفانه همچنان ذخیره‌ام. البته زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و برای فصل بعد این امکان وجود دارد که از شرایط فعلی خارج شوم.

  • روزنامه‌های آلمانی خبر دادند که از بوخوم و مونشن‌گلادباخ پیشنهاد داری.

بله، به غیر از این دو تیم از یک تیم دیگر هم پیشنهاد دارم و مشغول بررسی شرایط هستم تا بهترین تصمیم را بگیرم. هنوز هیچ چیزی قطعی نیست و فعلاً باید صبر کنم.

  • مذاکرات با کدامیک از این ۳ تیم جدی است؟

با هر ۳ تیم در حال مذاکره هستم ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست. البته در انتخاب تیم آینده اولویت اولم بوخوم است، چون قبلاً هم در این تیم بازی کردم و روزهای خوبی داشتم. احساس می‌کنم که آنها بیشتر به فوتبالیست زمان می‌دهند و این برایم مهم است. در ضمن بوخوم هر فصل یک آقای گل را به فوتبال آلمان معرفی می‌کند.

  • مسئولین باشگاه بوخوم نسبت به زمانی که در این تیم بودید، تغییر نکرده‌اند؟

بیشتر آنها در این باشگاه هستند، البته سرمربی تغییر کرده و جالب اینجاست او پیشنهاد داده که مرا جذب کنند.

کد خبر 48893

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز