پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
۰ نفر

فریبا خانی: سلام به ۲۰سالگی، سلام به روزهای خوب دوچرخه، سلام به نوجوانانی که از ۲۰سال پیش تاکنون با دوچرخه همراه شده‌اند و حالا یاران خوب دوچرخه هستند. سلام به دوستان جدید دوچرخه که از شهرها و روستاهای دور و نزدیک برای ما انرژی می‌فرستند و رفاقتشان عمیق و ریشه‌دار است.

تولد و یك احساس شكلاتى

پنج‌شنبه‌ ۲۵ دی در شماره‌ی ۱۰۲۳ دوچرخه، با یک ویژه‌نامه، ۲۰ شمع  تولد دوچرخه را روشن می‌کنیم و با آرزوهای رنگی برای تمام نوجوانان ایرانی  آن را از طرف شما فوت می‌کنیم. سال‌های پیش که کرونا نبود ما کلی تولدبازی داشتیم. اما خب شرایط دیگر فراهم نیست.

آرزو می‌کنیم سلامتی باشد و تمام جهان از کرونا نجات پیدا کند. دوباره مدرسه‌ها باز شود و دوستی‌ها شکل قدیم... آرزو می‌کنیم همه‌ی نوجوانان ایرانی‌ به آموزش دسترسی داشته باشند و هیچ نوجوانی ازتحصیل باز نماند.

 گوش‌هایتان را بیاورید نزدیک که رازی را برای شما بگویم؛ من و دیگر دوستانی که در دوچرخه کار می‌کنیم از این‌که برای شما می‌نویسیم یک احساس شکلاتی خاص داریم! از آن شکلات‌های خوش‌مزه‌ی مغزدار...

 در این سال‌ها تمام تلاشمان را کردیم که در وسعمان بهترین‌ها را ارائه بدهیم. تازه خیلی حس خوش‌بختی هم داریم.

کلی حال ما خوب است که برای شما که چون زمردی درخشان هستید، کار می‌کنیم. ۲۰سال قبل مؤسسه‌ی همشهری تصمیم گرفت  برای مخاطب کودک و نوجوان ویژه‌نامه‌ای تدارک ببیند و بعدتر برای مخاطبان کوچک‌تر سه‌چرخه.

 حالا بیش از یک سال است که به‌خاطر بحران‌ کاغذ سه‌چرخه منتشر نمی‌شود. در این سال‌ها ما دوستان نوجوان بسیاری دیده‌ایم. نسل‌های گوناگونی که همراهان ما بوده‌اند... ما صدای آن‌ها بودیم و آن‌ها صدای ما... پس ۲۰سالگی‌مان مبارک.

اما فردا روز مهم دیگری هم هست. سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود و جهان بهت زده از پاندمی کرونا سال جدید را آغاز می‌کند. خیلی اتفاق‌های بزرگ در سال ۲۰۲۰ افتاد و خیلی از آدم‌ها جانشان را به‌خاطر کرونا از دست دادند.

پس  امیدواریم در سال میلادی جدید، اتفاق‌ها برای همه‌ی جهان خوب باشد. آن‌قدر خوب که دلمان نخواهد ۲۰۲۱ تمام شود.

کد خبر 576779

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha