همشهری آنلاین: مسابقه جدید پایگاه اطلاع‌رسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان "سبلان" استان اردبیل را به بچه‌های ایرانی معرفی می‌‌کند

به گزارش روابط عمومی کانون، این مسابقه توسط کانون، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و استانداری اردبیل طراحی و برگزار می‌شود تا بچه‌های فارسی زبان با تاریخ و جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی این استان بیشتر آشنا شوند.

بناهای تاریخی، مکان‌های تفریحی و جاذبه‌های گردشگری،آداب و رسوم مردم ساکن در منطقه، ترکیب قومی، مفاخر و چهره‌های فرهنگی از جمله موضوع‌هایی است که برای طراحی 20 سؤال این مسابقه مورد توجه قرار گرفته است.

مسابقه سبلان از روز 19 تیر در بخش مسابقه پایگاه اطلاع‌رسانی کانون به نشانی www.kanoonparvaresh.com فعال شده است.

کودکان و نوجوانان فارسی زبان می‌توانند تا روز 16 مهر روز جهانی کودک با مراجعه به این بخش به سؤال‌های چهار گزینه‌ای مسابقه سبلان در مدت 30 دقیقه پاسخ دهند.

پس از پایان مهلت تعیین شده، برگزار کنندگان مسابقه جوایزی را به کودکان و نوجوانان برگزیده این رقابت اینترنتی اهدا می‌کنند.

گفتنی است در حال حاضر علاوه بر مسابقه سبلان، 6 مسابقه دیگر با عنوان‌های "زندگی شیرین"، "فیروزه اسلام"، "خوزستان سرزمین آفتاب 1"، "آبشار کمر دوغ"، "پیروزی سبز" و "ما راست قامتان" امکان شرکت کاربران پایگاه اطلاع‌رسانی کانون را فراهم می‌کند

کد خبر 57452

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز