مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
۰ نفر

داشتن وزن مناسب علاوه‌بر ظاهر مناسب موجب سلامتی می‌شود. بهترین رژیم لاغری می‌تواند سبک زندگی شما را به سمت سلامت سوق دهد. وقتی تصمیم می‌گیرید که لاغر شوید باید به دنبال بهترین رژیم لاغری برای حفظ سلامت خود باشید. داشتن یک رژیم لاغری سریع که تمام انرژی بدن شما را می‌گیرد، هیچ نفعی به شما نمی‌رساند.

image-20201212171841-4.jpeg

سوال اصلی این است که بهترین رژیم لاغری چه ویژگی‌هایی دارد؟ مهم‌ترین نکته این است که بدن هر فرد با دیگری فرق دارد و نیازهای متفاوتی دارد. بنابراین رژیم غذایی باید بر اساس شرایط هر فرد تنظیم شوند بنابراین عمل کردن به رژیم‌های غذایی رایج در اینترنت مثل رژیم کانادایی و ... برای شما خطرناک است. بهترین رژیم لاغری به طور کلی باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • بلندمدت باشد و تمام مواد غذایی را در بر بگیرد.
  • میزان کالری مورد نیاز بدن را تامین کند.
  • با یک برنامه ورزشی همراه باشد.
  • زندگی شما را مختل نکند.

این پنج ویژگی، مشخصات اصلی بهترین رژیم لاغری و رسیدن به سلامتی‌اند. در این روزها که کرونا در جهان شیوع پیدا کرده است باید بیشتر از همیشه مراقب سلامت خود باشیم. برای دریافت این برنامه غذایی نیازی به حضور در مطب پزشک ندارید. با استفاده از سامانه‌های مشاوره آنلاین پزشکی مثل دکتر ساینا به راحتی می‌توانید با بهترین پزشکان در ارتباط بوده و بهترین رژیم لاغری را از آن‌ها دریافت کنید. همین حالا به این سایت سر بزنید و از بهترین متخصصین به صورت آنلاین رژیم غذایی بگیرید.

رژیم‌های غذایی بلند مدت چگونه نیاز بدن را تامین می‌کنند؟

رویای رژیم یک هفته‌ای یا لاغری شکم در ده روز هیچ‌وقت به واقعیت نمی‌پیوندد. تغذیه سالم و رسیدن به وزن مطلوب هیچ راه میان‌بری ندارد. از رژیم‌های غذایی که شما را به خوردن تنها یک نوع از مواد غذایی تشویق می‌کنند دوری کنید.

بهترین رژیم لاغری به معنای بهره بردن از تمام گروه‌های غذایی است. همچنین بدن هر فرد به مقدار مشخصی از مواد غذایی نیاز دارد و این بین هر شخص متفاوت است. گرسنگی و محرومیت از غذا در طولانی مدت سیستم ایمنی بدن شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بهترین رژیم لاغری باید به حد اعتدال نیاز شما را به تمام گروه‌های غذایی برطرف کند. پس در این مسیر صبور باشید و به پزشک خود اعتماد کنید. گرفتن بهترین رژیم لاغری از یک پزشک به معنای لاغری در یک ماه نیست. پزشکان دکتر ساینا با مشاوره آنلاین تمام این موارد را برای شما در نظر گرفته و بهترین رژیم لاغری را برای شما برنامه‌ریزی می‌کنند.

بهترین رژیم لاغری کالری مورد نیاز بدن را چگونه تامین می‌کند؟

آگاهی از میزان کالری دریافتی در هر وعده غذایی یکی از ویژگی‌های بهترین رژیم لاغری است. این کار ممکن است برای افراد خسته‌کننده باشد. یک متخصص تغذیه این کار را برای شما انجام می‌دهد. بهترین رژیم لاغری میزان کالری مورد نیاز برای انجام کارهای روزمره را تامین کرده و انرژی مورد نیاز بدنتان را تامین خواهد کرد. این میزان کالری در بین افراد مختلف بر اساس فیزیک، میزان فعالیت و ... متفاوت است. بنابراین نیازی به حذف غذاهای پرکالری نیست. آن‌ها را به اندازه مصرف کنید. برای آگاهی از کالری مورد نیاز بدن باید با یک متخصص تغذیه صحبت کنید. این مشاوره پزشکی در این روزها می‌تواند به صورت آنلاین صورت بگیرد. بهترین مشاوره آنلاین پزشکی از طریق سامانه دکتر ساینا امکان پذیر است. پس برای این مشاوره تغذیه آنلاین وارد سایت یا اپلیکیشن دکتر ساینا شده و ثبت‌نام کنید.

ورزش در کنار رژیم غذایی چه تاثیری دارد؟

بهترین رژیم لاغری باید شامل یک برنامه ورزشی منظم باشد. صرف نظر از نوع ورزش، تحرک داشتن یک نیاز اصلی برای کاهش وزن به‌شمار می‌رود. این ورزش کردن به شما کمک می‌کند عضلات خود را برای کاهش وزن آماده کنید و از افتادگی عضلات هم جلوگیری می‌کند. ورزش کردن را به تدریج شروع کنید، مثلا ۲۰ دقیقه پیاده‌روی در روز شروع خوبی است. در ادامه می‌توانید با مشورت و پیشنهاد پزشک ورزش‌های سنگین‌تر را تجربه کنید. برای داشتن یک برنامه ورزشی در کنار بهترین رژیم لاغری می‌توانید روی کمک پزشکان دکتر ساینا حساب باز کنید.

رژیم غذایی نامناسب چگونه زندگی ما را مختل می‌کند؟

اگر انرژی کافی برای انجام فعالیت نداشته باشید زندگی شما مختل خواهد شد. رژیم‌های لاغری غیر اصولی با کاهش کالری مورد نیاز بدن اقدام به چربی سوزی در بدن می‌کنند. این روش برای سلامتی خطرناک است و باعث ضعف شدید روزمره می‌شود.

بهترین رژیم لاغری رژیمی است که به شما اجازه می‌دهد همان‌طور که می‌خواهید زندگی کنید و سلامتی خود را به خطر نیندازید. این رژیم‌های اصولی توسط پزشکان باتوجه به شرایط بدنی برای هر شخص طراحی می‌شوند. پزشکان تغذیه با سال‌ها تجربه می‌توانند کمک بزرگی برای پیدا کردن بهترین رژیم لاغری باشند.

با مشاوره پزشکی آنلاین شما می‌توانید به راحتی شرایط بدنی، بیماری‌ها، وزن، قد، سن و ... را به پزشک اطلاع داده و رژیم غذایی و برنامه ورزشی خود را دریافت کنید. این ارتباط بسیار ساده است. در هر زمان که با رژیم مشکلی داشتید می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین این مشکل را حل کنید و در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. همین حالا از پزشکان دکتر ساینا از طریق لینک زیر رژیم غذایی آنلاین دریافت کنید.

https://www.drsaina.com/ConsultationDoctor_1_941/مشاوره-رژیم-غذایی-آنلاین/

دریافت رژیم غذایی آنلاین از استارت‌آپ دکتر ساینا

دکتر ساینا با داشتن بیش از ۴۵۰ پزشک در ۴۴ رشته تخصصی یک مرجع قابل اعتماد برای مشاوره پزشکی به حساب می‌رود. این مجموعه رضایت شما را تضمین می‌کند. اگر به هر دلیلی از مشاوره پزشکی خود رضایت نداشته باشد تمام مبلغ به حساب شما بازگردانده می‌شود. پس معطل نکنید و برای اصلاح سبک زندگی خود و گرفتن بهترین رژیم لاغری اقدام کنید.

وارد سایت www.drsaina.com  شوید و در بخش کلینیک رژیم غذایی پزشک تغذیه خود را انتخاب کنید. این پزشک تغذیه را می‌توانید با کمک گرفتن از نظرات بیماران قبلی و خواندن تجربیات پزشک به خوبی انتخاب کنید. بعد از انتخاب پزشک با انتخاب نوع مشاوره با پزشک ارتباط برقرار کنید. مشاوره می‌تواند به صورت تلفنی یا گفت‌وگوی متنی باشد. همین امروز به دکتر ساینا سر بزنید و به دنیای سلامتی وارد شوید. 

کد خبر 572196

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha