مجموع نظرات: ۳
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
۰ نفر

​​​​​​​در دنیای امروزی تمام خدمات رو به آنلاین شدن حرکت می‌کنند. بعد از همه‌گیری بیماری کرونا این تغییر سرعت بیشتری به خود گرفت. لزوم حفظ فاصله اجتماعی و رعایت بهداشت بسیاری از مردم را به سمت برنامه‌های آنلاین روی گوشی تلفن همراه سوق داده است.

image-20201019103645-1.jpeg

در این میان با وجود بیماری کرونا مراجعه به پزشک افراد را با نگرانی‌های جدیدی روبرو کرده است. نگرانی از مبتلا شدن به بیماری در مراکز درمانی مسئله‌ای جدی و قابل تاملی است.

استارتاپ دکتر ساینا راه‌حل این مشکل است. این سامانه با گرد هم آوردن بهترین متخصص‌های کشور به شما این فرصت را می‌دهد که بدون نیاز به مراجعه حضوری و نوبت‌دهی‌ مطب‌های پزشکی، که گاهی بسیار طولانی و فرسایشی می‌شود، به راحتی با پزشک در ارتباط باشید. مشاوره تلفنی پزشکی دکتر ساینا هم یکی دیگر از امکانات کارآمد سایت و اپلیکیشن دکتر ساینا است.

مشاوره تلفنی پزشکی راه حلی سریع برای حل مشکلات پزشکی شما

مشاوره پزشکی تلفنی شبانه‌روزی برای مطرح کردن سریع مشکلات با متخصص مورد نظر راهکاری عالی است. سایت دکتر ساینا با فراهم کردن امکان مشاوره تلفنی پزشکی در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند. شما دیگر نیازی به حضور در مطب پزشکان ندارید و با مطرح کردن مشکلات خود با بهترین متخصص‌های موجود در مجموعه دکتر ساینا به سرعت راه‌حل‌های مربوطه را دریافت می‌کنید.

برای دریافت مشاوره تلفنی پزشکی ابتدا وارد سایت شوید و شماره تلفن و رمز عبور خود را وارد کنید. بعد از ثبت رمز ورود می‌توانید در قسمت مشاوره تلفنی، پزشک مورد نظر را انتخاب کرده و سوال خود را مطرح کنید. یکی از مزیت‌های این سامانه دسترسی ۲۴ ساعته به مشاوره تلفنی پزشکی است. در هر ساعت از شبانه‌روز و حتی در روزهای تعطیل پزشک مناسب خود را پیدا کنید و با او در ارتباط باشید.

تمام تخصص‌های پزشکی در یک اپلیکیشن

انتخاب یک متخصص مناسب یکی از گام‌های اولیه درمان بیماری است. گاهی ممکن است با انتخاب یک پزشک با تخصصی نامرتبط نتوانید بیماری خود را به سرعت تشخیص داده و برای درمان آن اقدام کنید. با ورود به سامانه دکتر ساینا می‌توانید فهرستی از تخصص‌های مختلف پزشکان این سامانه را مشاهده کنید. این مجموعه با بیش از ۴۰۰ متخصص در ۴۰ تخصص پزشکی مجموعه‌ای از بهترین و کاربلدترین پزشک‌های کشور را گرد هم آورده است. مشاوره تلفنی پزشکی در این سامانه با تمام پزشک‌ها در تمامی این تخصص‌های قابل انجام است. از مشاوره تلفنی پزشکی زنان تا پزشک اطفال تلفنی در تمام ساعات شبانه‌روز در خدمت شما خواهند بود. کافی است بعد از ورود به بخش مشاوره تلفنی فهرست پزشکان متخصصی که در آن زمان در دسترس هستند را مشاهده کنید و یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

دکتر ساینا برای انتخاب مشاوره تلفنی پزشکی به شما کمک می‌کند

برای انتخاب پزشک خود دچار تردید شده‌اید؟ اولین راهکار برای انتخاب یک پزشک مناسب استفاده از نظرات بیماران قبلی است. این نظرات در صفحه هر پزشک موجود است. علاوه بر این میزان تجربه هر پزشک و تعداد مشاوره‌های انجام شده در مدت زمان همکاری با دکتر ساینا هم در صفحه مربوط به هر پزشک قابل مشاهده است. همچنین بعد از ورود به دسته تخصص مورد نظر خود، می‌توانید با انتخاب گزینه «به من پزشک پیشنهاد دهید» این انتخاب را بر عهده دکتر ساینا بگذارید. با بررسی سوابق و شرایط پزشکان یکی از بهترین گزینه‌ها به شما پیشنهاد داده خواهد شد.

مشاوره آنلاین چه کیفیتی دارد؟

مجموعه دکتر ساینا با انتخاب بهترین پزشک‌ها و بررسی دقیق عملکرد آن‌ها در تلاش است تا بهترین خدمات را بدون هیچ کم و کاستی در اختیار شما قرار دهد. همچنین تامین آرامش خیال شما و رفع نگرانی‌هایتان یکی دیگر از وظایف مجموعه دکتر ساینا است. به همین منظور در صورتی که به هر دلیلی از مشاوره تلفنی پزشکی یا مشاوره آنلاین خود با پزشک رضایت نداشته باشید، تمام مبلغ به حساب شما برگردانده می‌شود. این تضمین به دلیل اعتماد مجموعه به پزشکان خود و سخت‌گیری است که در انتخاب آن‌ها به کار گرفته شده است. بنابراین نگران نباشید و با خیالی آسوده برای انتخاب پزشک خود اقدام کنید.

آیا سرویس مشاوره آنلاین پزشکی جایگزین مراجعه‌های حضوری محسوب می‌شود؟

خیر، این سرویس مکمل مراجعه حضوری است. خدمات ارتباط از راه دور با پزشک تنها از  مزیت‌ مشاوره تلفنی در برطرف کردن دغدغه‌های لحظه‌ای است. بسیاری از ما زمانی که مشکلی برای خود یا یکی از عزیزانمان به‌وجود می‌آید دچار نگرانی و استرس می‌شویم. معمولا برای برطرف شدن این دغدغه به مطالب تایید نشده در اینترنت پناه برده یا برای هر مشکل کوچکی به بیمارستان مراجعه می‌کنیم. اکثر اوقات نیز با بی‌توجهی از کنار این مشکلات می‌گذریم تا در طول زمان از شدت علائم کاسته شود.

با استفاده از خدمات مشاوره پزشکی تلفنی دکتر ساینا تمام دغدغه‌های لحظه‌ای خود را به سادگی در کوتاه‌ترین مدت با بهترین پزشکان به اشتراک می‌گذارید. در این حالت تنها زمانی به بیمارستان مراجعه می‌کنید که پزشک آنلاین مشکل شما را جدی تشخیص دهد یا نیاز به بررسی علائم بالینی وجود داشته باشد.

شلوغی مطب‌های پزشکی، آشنا نبودن با بهترین پزشک‌های متخصص، نداشتن زمان کافی برای مراجعه به پزشک، نگرانی از ترافیک شهر و تمام این بهانه‌ها با وجود سامانه دکتر ساینا بی معنی می‌شوند. از این به بعد شما بدون صرف زمان زیاد و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید با پزشک متخصص مورد نیازتان صحبت کنید و مهم‌تر از آن اطمینان داشته باشید که در صورت عدم رضایت می‌توانید تمام مبلغ ویزیت را به طور کامل پس بگیرید. این امکانات در هیچ کدام از مراکز درمانی و مطب‌های پزشکان برای شما فراهم نیست. پس همین الان دست به کار شوید و از طریق لینک زیر اولین مشاوره تلفنی پزشکی خود را دریافت کنید.

https://www.drsaina.com/ConsultationPhoneCall/مشاوره-تلفنی/

کد خبر 558439

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha