مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۵ تیر ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۸
۰ نفر

شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی تهران به منظور برقراری ارتباط مناسب با مجموعه مدیریت شهری، با هماهنگی شورای شهر تهران مجمعی مستقل تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار همشهری، این مجمع با هدف برقراری تعامل بیشتر با مجموعه مدیریت شهری و توجه به مسائل رفاهی و خدماتی رانندگان تاکسی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مدیر عامل تاکسی‌ بیسیم تهران با اشاره به جلسه مشترک با رئیس کمیسیون عمران شورای شهر در هفته گذشته، گفت: درخصوص بروز سوء تفاهم در مورد دریافت حق شارژ از سوی شرکت‌های خصوصی با دکتر حمزه شکیب جلسه‌ای داشتیم و در این جلسه ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های شرکت‌های خصوصی، نحوه دریافت حق شارژ را بیان کردیم.

ابوالفضل مهدیخانی افزود: بر این اساس، کمیسیون عمران شورا موافقت کرد، نماینده‌ای از سوی شرکت‌های خصوصی برای پیگیری مشکلاتشان معرفی شود تا موضوعات مختلف مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

مهدیخانی همچنین تصریح کرد: باید بیش از پیش در ایجاد زمینه‌های رفاهی برای رانندگان اقدام کنیم؛ کاری که تا به امروز کمتر به آن توجه شده‌است.

ظرفیت تاکسیرانی خصوصی

مدیر عامل ایمان تاکسی نیز با اشاره به تشکیل مجمعی مستقل با هماهنگی شورای شهر تهران گفت: سازمان به‌دلیل برخورد‌های سلیقه‌ای نمی‌تواند نماینده خوبی برای شرکت‌های خصوصی باشد.

از این‌رو شرکت‌های خصوصی پس از جلب موافقت کمیسیون عمران شورا، برای پیگیری خواست‌هایشان مجمعی تشکیل خواهند داد.

محمد مهدی مخبر با اعلام اینکه در طول 28 سال فعالیت سازمان تاکسیرانی 40 هزار تاکسی در ناوگان حمل‌ونقل فعال بودند، افزود: ظرفیت شرکت‌های خصوصی برای اقدامات خدماتی، رفاهی و فرهنگی بسیار زیاد است.

این شرکت‌ها با وجود فعالیت 2 ساله توانستند 48 هزار تاکسی به ناوگان پایتخت اضافه کنند و حتی اقدامات رفاهی مناسبی را نیز به وجود آورند.

وی گفت: در جلسه با رئیس کمیسیون عمران شورای شهر، مدیران عامل شرکت‌ها خواستار اجرای مصوبات شورای شهر در شرکت‌های خصوصی شدند که متأسفانه تاکنون پاسخی روشن در این باره از سوی سازمان دریافت نکرده‌ایم.

کد خبر 56969

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز