موضوع پیدا کردن کار و دسترسی به فرصت‌های شغلی جدید، همیشه جزء دغدغه بسیاری از افراد جویای کار بوده است و برای اینکه این دغدغه را برطرف کنند روش‌های مختلفی را امتحان می‌کنند. یکی از بهترین و همچنین کاربردی‌ترین روش‌های پیدا کردن کار می‌تواند استفاده از ابزارهای آنلاین باشد.

image-20201129165826-1.jpeg

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری، نمی‌توان گفت که پیدا کردن شغل سخت و نشدنی است. اینترنت و فضای آنلاین مسیر رسیدن ما به بهترین مشاغل و آگهی‌های شغلی را بسیار کوتاه کرده است و به همین دلیل هم کارجو می‌تواند از پیدا کردن شغل مطمئن باشد و هم کارفرما به پیدا کردن افراد مناسب برای موقعیت‌های شغلی اطمینان داشته باشند.

دوران کرونا و محدودیت‌هایی که دارد، ما را بر این داشته است که بیشتر از فضای آنلاین استفاده کنیم و خود را به استفاده مداوم از اینترنت وفق دهیم. شرکت‌های بسیاری نیز برای استخدام و انجام‌های مصاحبه‌های کاری خود، گزینه مصاحبه ویدیویی را انتخاب می‌کنند که رفت و آمدها را کم کنند. البته که بسیاری از آنها از این نوع استفاده ابزاری از اینترنت نتایج بسیار خوبی هم گرفتند و به همین خاطر به دنبال ایده‌ها و روش‌های جذاب‌تر برای جذب نیرو هستند.

یکی از این روش‌ها، نمایشگاه کار آنلاین است که تلنت کوچ آن را برگزار می‌کند و ارتباط بین کارجو و کارفرما را کاملا آنلاین و بسیار آسان کرده است.

نمایشگاه کار تلنت کوچ

نمایشگاه کار تلنت کوچ، کاریابی و پیدا کردن نیرو برای شرکت‌ها را به ساده‌ترین موضوع تبدیل کرده است که از طریق آن و تنها با استفاده از اینترنت می‌توان به جدیدترین فرصت‌های شغلی شرکت‌ها دسترسی داشت و برای آنها رزومه ارسال کرد. در حال حاضر و در همه گیری کرونا، این روش را می‌توان بهترین روش کاریابی برای حفظ سلامت جامعه دانست.

تلنت کوچ، پیشرفته‌ترین سایت ایران در حوزه استخدام است، که خبر از هشتمین نمایشگاه آنلاین داده است. در واقع هدف اصلی این نمایشگاه کم کردن فاصله میان کارجو و کارفرما است و به آنها به صورت دو طرفه کمک می‌کند که به اهداف حرفه‌ای خود برسند.

اعتبار این نمایشگاه را می‌توان با تعداد رزومه‌هایی که تا به امروز ارسال شده است و همچنین حضور شرکت‌های معتبر در آن سنجید. تا کنون در حدود ۱۳۰۰ رزومه توسط کارجویان در رشته‌های مختلف از جمله مهندسی، مدیریت و حسابداری ارسال شده است و همچنین شرکت‌های بزرگ و معتبری آگهی‌های شغلی خود را در این نمایشگاه در معرض دید کارجویان قرار داده‌اند.

در دوره‌های پیشین این نمایشگاه نیز حدود 7000 نفر در این نمایشگاه شرکت کردند تا بتوانند مسیر شغلی خود را از این نمایشگاه بسازند.

نحوه شرکت در نمایشگاه کار تلنت کوچ

حضور در نمایشگاه کار آنلاین تلنت کوچ بسیار آسان است و تمام افراد جویای کار می‌توانند در این نمایشگاه کار آنلاین شرکت کنند و از فرصت‌های شغلی باخبر شوند.

برای ورود به هشتمین نمایشگاه کار آنلاین کافیست به آدرس https://talentcoach.ir/fair/10 مراجعه نمایید، سپس برای مشاهده موقعیت‌های شغلی هر شرکت اقدام کنید. در نهایت نیز می‌توانید رزومه خود را برای شرکت‌ها ارسال کنید و در صورت قبولی رزومه، برای مصاحبه آنلاین آماده شوید.

اما قبل از آن می‌توانید در تلنت کوچ رزومه آنلاین خود را بسازید، تا بدون اتلاف وقت اقدام به ارسال رزومه کنید. نمایشگاه کار تلنت کوچ می‌تواند به شما کمک کند مسیر ورود به بازار کار و همچنین استخدام کارجو را آسان‌تر کنید و همچنین در همه گیری کرونا، به حفظ سلامت خود و دیگران کمک کنید.

تلنت کوچ

تلنت کوچ محصولی از وب‌سایت ایران تلنت، بزرگترین و اولین مرجع کاریابی در ایران است که بستری فراهم کرده است که کارجویان بتوانند به صورت آنلاین به جدیدترین فرصت‌های شغلی دسترسی داشته باشند و خود را آماده ورود به بازار کار کنند.

منبع: سایت تلنت کوچ

کد خبر 568857

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha