مجموع نظرات: ۱
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
۰ نفر

فرصت استخدام در ایرانسل بدون نیاز به سابقه کاری

image-20201107110059-1.png

ایرانسل با همکاری تلنت کوچ قصد دارد تا تازه فارغ التحصیلان را استخدام کند. متقاضیان و فارغ التحصیلان می‌توانند اینجا کلیک کنند و اقدام به ثبت نام و ساخت رزومه خود کنند. در این پروسه می‌توانید رزومه خود را برای فرصت های شغلی ایرانسل ارسال کنید و در صورت قبولی فرصت حضور در آموزش و کارآموزی ایرانسل و در نهایت استخدام در این شرکت بزرگ را داشته باشید.

این فرصت مناسب چه افرادی است؟

برای اینکه بتوانید فرصت استخدام در ایرانسل را پیدا کنید، باید واجد شرایط زیر باشید. این فرصت استخدام تنها 3 پیش نیاز دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

● تازه فارغ التحصیلان دانشگاه

● دارای مدرک کارشناسی

● بدون نیاز به سابقه کار

چه رشته‌های تحصیلی اولویت خواهند داشت؟

ایرانسل در این استخدام، در بخش‌های مختلف نیاز به استخدام دارد. رشته‌هایی که در این استخدام در اولویت قرار دارند به شرح زیر است:

● مهندسی کامپیوتر

● مهندسی صنایع

● مدیریت

● مهندسی مخابرات

● مهندسی برق

فرصت آموزش در ایرانسل به چه معنا است؟

آموزش یکی از مراحل حضور در این فرصت شغلی است. پس از طی کردن مراحل اولیه توسط مجرب‌ترین منتورها و مربیان آموزش می‌بینید و آنها به شما راهنمایی و مشاوره می‌دهند. در نهایت نیز افراد موفق در دوره آموزش دوره کارآموزی را پشت سر خواهند گذاشت و در صورت موفق بودن در این دوره، به استخدام ایرانسل در می‌آیند.

درباره ایرانسل

یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای دیتای کشور ایرانسل است که جزء بزرگ‌ترین شرکت‌های ایران نیز به شمار می‌آید و در حدود 50 هزار نفر در آن شاغل هستند.

درباره تلنت کوچ

تلنت کوچ مرجعی کاریابی آنلاین است که شما از جدیدترین فرصت‌های شغلی در بازار کار آگاه می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا با ساخت رزومه آنلاین، خود را در معرض دید کارفرمایان قرار دهید و مسیر پیدا کردن کار را کوتاه کنید.

منبع: سایت تلنت کوچ

کد خبر 563072

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha