مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
۲ نفر

صنعت برنامه نویسی وب و موبایل، این فرصت را برای جوانان به وجود آورد تا با یاد گرفتن آن، درآمد خوبی داشته باشند و به شغل ایده‌آل و رویایی خود برسند. می‌توان گفت، تقریباً در هر صنعت نیاز به این افراد بسیار زیاد است و نمی‌توان صنایع و سازمان‌ها را از تکنولوژی و فناوری جدا کرد.

image-20201109135753-1.jpeg

فرصت‌های شغلی فراوانی برای برنامه نویسان وجود دارد که در صورت حرفه‌ای شدن در کارشان، می‌توانند به این فرصت‌های شغلی دست پیدا کنند. این فرصت‌های شغلی در تمام سطوح برنامه نویسی وب در دسترس است و شرکت‌های بسیاری در حال استخدام برنامه نویس در سراسر جهان و مخصوصا ایران هستند.

برای استخدام به عنوان برنامه نویس، ابتدا باید بدانید که این رشته چه ره آوردی برای شما دارد و آینده آن به چه صورت است. ارسال رزومه برای استخدام برنامه نویس در آخرین فرصت های شغلی برنامه نویسی منوط به این موضوع است که به خوبی در این رشته حرفه‌ای شده باشید، چرا که کار سختی است و نیاز به تجربه و تمرین بالا دارد.

آخرین فرصت های شغلی برای برنامه نویسی

بسیاری از صنایع برای بهبود عملکرد شرکت خود و داشتن خدماتی در حیطه فناوری و دنیای دیجیتال، به متخصصان آموزش دیده وب نیاز دارند. برنامه نویسی و گرایش‌های مختلف آن از برنامه نویسی وب تا برنامه نویسی موبایل، جزء مشاغلی هستند که در شرکت‌ها نیاز بسیاری به آنها است.

فرصت‌های شغلی نظیر طراحی سیستم‌های رایانه‌ای و خدمات مرتبط با آن، طراحی نرم افزار و اپلیکیشن وب و موبایل، پردازش داده‌ها و حتی آموزش برنامه نویسی در موسسات و دانشگاه‌ها، جزء مشاغلی به شمار می‌آیند که برنامه نویسان می‌توانند در آنها مشغول به کار شوند و کسب درآمد کنند. فرصت های شغلی برنامه نویسی برای بهترین و معتبرترین شرکت‌ها، همگی در ایران تلنت وجود دارد. مشاهده آخرین فرصت های شغلی برنامه نویسی در ایران تلنت، می‌تواند شما را به شغل رویایی خود نزدیک کند و همچنین شرکتی را پیدا کنید که همیشه آرزوی کار در آن را داشتید. اما قبل از هر کاری باید به این سوال پاسخ دهید که چرا برنامه نویسی را انتخاب کنیم؟

چرا برنامه نویسی را انتخاب کنیم؟

برنامه نویسی وب نیاز به استعداد در فناوری، علوم و ریاضیات دارد. علاوه بر این، صبر و مهارت در حل مسئله برای افراد این حوزه بسیار ضروری است، زیرا نوشتن و تست کد یک فرایند پیچیده و گاه استرس‌زا است.

مانند اکثر مشاغلی که به فناوری و تکنولوژی ربط دارند، برنامه نویسی نیز نیاز به تعهد و ثابت قدمی دارد. افرادی که این حرفه را انتخاب می‌کنند باید اشتیاق زیادی برای یادگیری و پیشرفت داشته باشند. هر آنچه که به فناوری و دنیای دیجیتال مربوط می‌شود، روز به روز در حال پیشرفت و آپدیت شدن هستند؛ بنابراین به عنوان برنامه نویس باید در این زمینه به روز باشید و از جدیدترین اطلاعات این حوزه باخبر باشید.

درست کردن اپلیکیشن موبایل و همچنین طراحی وب‌سایت، از جمله کارهای مهمی هستند که برنامه نویسان بزرگ سراغ آن می‌روند و از آنها درآمد کسب می‌کنند. آینده شغلی برنامه نویسی، تماما به تکنولوژی و فناوری مرتبط است و با ظهور هر علم و فناوری جدید، این حرفه دستخوش تغییر می‌شود.

دلیل اصلی انتخاب این حرفه و شغل می‌تواند پول‌ساز بودن آن باشد. بله، همه از این موضوع آگاهی داریم که برنامه نویسی در فضای کسب و کار امروز به عنوان یکی از پردرآمدترین کارها شناخته می‌شود و به همین دلیل، جوانان بسیاری از دوران نوجوانی یادگیری آن را آغاز می‌کنند. دیگر دلیل انتخاب این شغل، علاقه است. برنامه نویسی به هیچ عنوان شبیه به شغل دیگری نیست و می‌توانیم عنوان کنیم که کاری بسیار سخت و زمان‌بری است و بنابراین بدون حوصله و علاقه، ورود به این حیطه کار اشتباهی است. اما چگونه برنامه نویس شویم؟

چگونه برنامه نویس شویم؟

یادگیری برنامه نویسی به هیچ‌وجه کار آسانی نیست. با این حال، اگر آن را با سایر مهارت‌ها و مسیرهای شغلی مقایسه کنیم، برنامه نویس شدن شاید انتخاب بهتری باشد. ماهیت کار برنامه نویسی بسیار هیجان انگیز است و یک برنامه نویس هر روز با چالش‌های جدیدی روبرو است که برای رفع آنها نیاز به دانش بیشتر دارد.

برای برنامه نویس شدن باید مراحلی را طی کنید. در ادامه این شش قدم را برای شما بیان می‌کنیم، تا در مسیر صحیح قدم بردارید و خیلی سریع‌تر به هدف خود نزدیک‌تر شوید.

  • گام اول: هدف خود را از برنامه نویس شدن مشخص کنید
  • گام دوم: زمینه فعالیت خود در برنامه نویسی را مشخص کنید
  • گام سوم: یادگیری یک یا حتی چند زبان برنامه نویسی
  • گام چهارم: تمرین، تمرین، تمرین و باز هم تمرین
  • گام پنجم: برای موقعیت‌های شغلی مختلف رزومه بفرستید
  • گام ششم: همیشه در حال یادگیری باشید

تا گام پنجم همه به تصمیمات و میزان اشتیاق و علاقه شما در برنامه نویسی رابط داشت و در مرحله پنجم است که باید خود را در این شغل اثبات کنید و برای استخدام آماده شوید. با نوشتن رزومه حرفه‌ای، می‌توانید میزان شانس خود برای استخدام را افزایش دهید و تجربیات و مهارت‌های خود را پررنگ‌تر کنید.

رزومه‌ی حرفه‌ای ندارید؟ همین الان می‌توانید برای ساختن رزومه به سایت ایران تلنت مراجعه کنید و تمام مهارت‌ها و سوابق کاری خود را به صورت رایگان در رزومه آنلاین ایران تلنت قرار دهید. رزومه شما در ایران تلنت، توسط شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر و بزرگ دیده می‌شود و اگر توانایی‌ها و مهارت‌های شما با آنچه آنها می‌خواهند مطابقت داشته باشید، باید منتظر قرار مصاحبه باشید.

ایران تلنت با بیش از ۱۵ سال تجربه، به عنوان سایت مرجع در زمینه استخدام و کاریابی فعالیت می‌کند. در واقع، ایران تلنت کانال اصلی جذب بسیاری از شرکت‌های برجسته ایرانی و تقریباً بسیاری از شرکت‌های بین المللی است.

با مراجعه به وب‌سایت ایران تلنت به آدرس Irantalent.com می‌توانید از جدیدترین فرصت های شغلی برنامه نویسی آگاه شوید و آنها را بررسی کنید. در نهایت هم می‌توانید رزومه‌ای آنلاین خود در ایران تلنت را به شرکت‌های معتبر ایرانی و بین المللی ارسال کنید.

کد خبر 563815

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha