دورکاری و عدم حضور همیشگی در شرکت، یکی از روش‌های کاری است که در سال‌هایی که پشت سر گذاشتم بسیار مورد توجه قرار گرفت اما هیچ زمان به اندازه‌ی این روزها، شرکت‌ها و سازمان‌ها مجبور به انجام این کار نشده‌اند.

دورکاری

در شرایط پندمی کرونا به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها، مجبور شده‌اند تا دورکاری را در پیش بگیرند، نتایج مثبت آن از جمله افزایش بازدهی کارمندان در برخی بخش‌ها، سبب شده تا تصمیم‌گیران در سطوح بالای مدیریتی، تصمیم بگیرند که این روش کاری را پس از دوران کرونا نیز ادامه دهند.

دورکاری، به ابزارهای لازم برای بررسی، انجام و ارسال وظایف محول شده و نیز برای برگزاری جلسات آنلاین دارد، اما علاوه بر این، افراد نیاز به مهارت‌ها و آمادگی‌های لازم برای این روش کاری را نیز دارند. آنها باید خود را با فضای جلسات آنلاین و تفاوت‌های آن با جلسات حضوری هماهنگ کنند، این تغییرات می‌تواند برای برخی از افراد سخت‌تر باشد و آنها به زمان بیشتری برای هماهنگ شدن نیاز داشته‌باشند.

کارمندان و مدیران باید برای شرایط دورکاری خود را آماده و ساختار مناسب را برای این فضا ایجاد کنند؛ در چنین شرایطی مشاوران شغلی، می‌توانند بسیار موثر عمل کنند و به کارمندان و مدیران کمک کنند تا از نگرانی‌ها و چالش‌های موجود عبور کرده و نوآوری را در شیوه‌ی کاریشان به کار برند.

تلنت کوچ با توجه به این نیاز، امکان برگزاری مشاوره‌ی آنلاین را برای افراد مختلف، توسط  کسانی که سال‌ها تجربه‌ی کار در حوزه‌های مختلف صنعت را داشته‌اند، فراهم کرده‌است. اگر شما هم در حال تجربه کردن این شرایط هستید، از مشاوره‌ی آنلاین راهکار بخواهید.

منبع: وبلاگ تلنت کوچ

کد خبر 588466

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha