یکشنبه ۹ تیر ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۰
۰ نفر

مهدی معزی: همه چیز آماده است؛ آماده برای استقبال دوباره از افشین قطبی در پرسپولیس.

همان مربی که به یکباره ساز جدایی سر داد و رفت. او رفت تا در ادامه این رفتن‌ها کاشانی و استیلی هم رفتنی شوند. البته نه اینکه رفتن این 2 نفر خودخواسته باشد؛ آنها به بیرون از باشگاه پرسپولیس تبعید شدند تا علی‌آبادی، دست‌های خودش را آلترناتیو آنها کند. دست‌هایی که این روزها بدجور می‌خواهند خودشان را ثابت کنند. یکی از این پارامترهای اثبات هم برگرداندن افشین قطبی است. حالا به هرقیمتی و هر بندی که افشین می‌خواهد.

حاجی باقر، وکیل قطبی که این روزها زیاد حول و حوش هیأت‌مدیره پرسپولیس دیده می‌شود، شب گذشته از بسته جدید پیشنهادی مصطفوی خبر داد و گفت: «پیشنهاد جالب توجهی را از سوی هیأت‌مدیره جدید پرسپولیس گرفتیم. با هربندی که گفته بودیم موافقت کرده‌اند و چیزی نمانده.» او که در چند روز گذشته هر نوع پیشنهاد به قطبی از سوی باشگاه پرسپولیس را رد می‌کرد، انگار از دور جدید مذاکرات جواب مثبت گرفته بود که دوباره سؤال خبرنگار همشهری را رد نکرد.

حاجی باقر که در دفعات قبل تسویه‌حساب مالی را چاشنی این مذاکرات می‌دانست، این بار با لحنی نرم گفت: «خیلی به این قرارداد امیدواریم. تمام نکاتی که گفته بودیم را در قرارداد آورده‌اند. به عبارت دیگر ریز زندگی افشین در این قرارداد هست. از هزینه اجاره ساختمان قطبی بگیرید تا راننده و تلفن او.»

وقتی این مسائل از سوی حاجی باقر حل شده به حساب می‌آید، پس نباید سر مسائل مالی مشکلی داشته باشند. پس طبیعی بود که او از شرایط بهتر پیش پرداخت‌ها و قسط‌ها بگوید. اما او از مسائل دیگری هم پرده برداشت که شاید در هفته بعد به سوژه اول مطبوعات کشورمان بدل شود. اینکه افشین قطبی در انتخاب دستیارانش اختیار تام دارد. پس اگر بعد از آمدن او، پیروانی، عابدزاده و کماسی را ندیدید، زیاد تعجب نکنید. این یکی از بندهای قرارداد جدید قطبی با پرسپولیس است.

البته اضافه کنید به اینها بازیکنان یاغی را. همان بازیکنانی که برایش دردسر درست می‌کردند. حاجی‌باقر که مدت قرارداد افشین را 2 ساله می‌داند، در مورد مبلغ قرارداد هم گفت: «مبلغ قرارداد نزدیک به 800هزار دلار است که در قرارداد چگونگی پرداختش مشخص شده است.»

 هرچند فاکتورهایی که از زبان وکیل قطبی بیان می‌شود، به‌ نوعی فشار هواداران برای بازگرداندن سرمربی سابق است، اما با توجه به خوشحالی حاجی‌باقر و لبخندی که برلبان داشت، از بازگشت او به پرسپولیس خبر می‌دهد. وکیل در مورد زمان انتقال این پیشنهادات رسمی گفت: «دیروز پیشنهادات جدید را به قطبی اعلام کردم و تا روز سه‌شنبه منتظر پاسخ او خواهیم بود تا تصمیم آخرش را بگیرد.»

داریوش مصطفوی، ‌مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرده که قطبی به‌دلیل کمبود وقت باید تا سه‌شنبه هفته جاری پاسخ نهایی‌اش را ارسال کند. جوابی که انگار نباید در مثبت بودن آن شک کرد.

منابع آگاه هم که این روزها در تماس با افشین قطبی هستند، این موضوع را تایید کرده‌اند. آن گونه که حاجی‌باقر صحبت می‌کند و از پذیرش همه شرایط خود و موکلش می‌گوید، به ‌نظر می‌رسد تا پایان هفته انتخاب افشین قطبی به‌ عنوان سرمربی پرسپولیس اعلام رسمی شود.

کد خبر 56434

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز