شنبه ۸ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۰
۰ نفر

کریم اعظمی: پرسپولیس باز هم شروع کرد اما بدون سرمربی. باز هم مجموعه ورزشی انقلاب میزبان سرخ‌های تهران بود، درست مثل دوازدهم تیر ۱۳۸۶ که حمید استیلی سوت آغاز تمرین را به صدا درآورد.

آن روز استیلی، مرزبان، کماسی، عزیزیان، واعظی، فرشید کریمی، حاجی‌زاده، پژمان نوری، مامانی، آشوبی، خرسندی و مسعود زارعی در اولین تمرین پرسپولیس حاضر شدند ولی این بار خبری از بازیکنان سرشناس نبود و گویا ستاره‌های این تیم هم تصمیم به جدایی گرفته‌اند.

تمرینات پرسپولیس برای شروع فصل جدید آغاز شد ولی این بار نه خبری از افشین قطبی بود، نه استیلی ونه مرزبان.

حالا افشین پیروانی بازیگر نقش استیلی است و احمدرضا عابدزاده و پرویز کماسی هم اضافه شده‌اند.

این در حالی است که هنوز سرمربی انتخاب نشده و مسئولان باشگاه همچنان تلاش می‌کنند تا هرچه زودتر مرد اول کادرفنی را مشخص کنند.

اولین تمرین با ۱۰ بازیکن

اولین تمرین سرخپوشان ساعت ۹:۳۰ روز شنبه در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد. سپهر حیدری، باقری‌ها، علی عسگری، فرضیات، حقیقی، نیک‌نفس، فرهاد خیرخواه، و ایپکچی از بازیکنان فصل گذشته در تمرین دیروز حاضر بودند ضمن اینکه علیرضا محمد و محمد منصوری دو بازیکن جدید پرسپولیس هم با این تیم تمرین کردند.

از اعضای کادر فنی هم افشین پیروانی، احمدرضا عابدزاده و پرویز کماسی در تمرین حضور داشتند و نکته قابل توجه حاضر شدن داریوش مصطفوی بر سر تمرینات بود.

او دقایقی با پیروانی و بازیکنان تیم حرف زد و پس از آن تمرینات زیرنظر پرویز کماسی آغاز شد که همه چیز به بدنسازی و کارهای هوازی ختم شد.

مصطفوی: پرونده قطبی هنوز باز است

مدیرعامل پرسپولیس قبل از شروع تمرین، اعضای کادرفنی را به بازیکنان معرفی کرد و ضمن خوشامدگویی به آنها گفت: «از امروز باید تمام تلاش خود را به کار ببندید تا انتظارات و توقعاتی که مردم دارند را برآورده کنید.

مطمئن باشید اگر در ته جدول هم باشیم ولی کارمان را درست انجام بدهیم، هیچکس از ما ایراد نمی‌گیرد.» وقتی مصطفوی این جمله را بر زبان آورد چهره چند بازیکن پرسپولیس دیدنی بود.

مصطفوی در ادامه حرف‌هایش افزود: «اعتقاد دارم پرسپولیس نسبت به سال‌های گذشته بهتر خواهد بود چون برای جذب بازیکنان تعمق زیادی کردیم. فقط از شما می‌خواهم که حرف مربیان جدید را گوش کنید و برای مسائل اداری و مالی هم به من مراجعه کنید.»

مدیرعامل پرسپولیس در پایان حرف‌هایش گفت: «اگر شما با جدیت کار کنید، اطمینان دارم که می‌توانید با اختلاف ۳ گل تمام تیم‌های لیگ برتر را شکست بدهید.»

مصطفوی در پاسخ به سئوالات خبرنگاران که سرمربی پرسپولیس چه زمانی انتخاب می‌شود، گفت: «تا ۳، ۴ روز آینده باید سرمربی را انتخاب کنیم.

چند گزینه خارجی در لیست ما هستند، در ضمن پرونده افشین قطبی هم برای بازگشت به پرسپولیس همچنان باز است.»

مذاکره  با قطبی  از طریق ویدئوکنفرانس  

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از مذاکره با افشین قطبی از طریق ویدئوکنفرانس خبر داد.
به گزارش فارس، داریوش مصطفوی تمایل زیادی برای بازگرداندن افشین قطبی به پرسپولیس دارد و به همین دلیل در حال مذاکره جهت متقاعد کردن وی برای بازگشت است.

قطبی گزینه اصلی برای سرمربیگری پرسپولیس است، اگر چه تاکنون مصطفوی به طورمستقیم هیچ صحبتی با وی نکرده است.

مدیر عامل پرسپولیس اعلام کرد برای برقراری ارتباط مستقیم با قطبی که در اروپا به سرمی‌برد، به وسیله ویدئوکنفرانس مذاکرات را انجام خواهد داد و این کار تا ۲ روز آینده صورت می‌گیرد.

آخرین اخبار از انتخاب سرمربی حاکی از آن است که مسئولان پرسپولیس همچنان تلاش می‌کنند تا افشین قطبی به این تیم بازگردد.

آنها از طریق یک واسطه که رابطه نزدیکی با مصطفوی دارد، چند گزینه خارجی را هم مدنظر دارند ولی در مورد انتخاب مرد اول کادرفنی فعلاً همه چیز به قطبی خلاصه می‌شود.

فرخزادی عضو هیأت‌مدیره باشگاه در پاسخ به این سئوال که آیا موفق شدید با قطبی مذاکره کنید، به همشهری می‌گوید: «ما هرکس را بخواهیم پیدا می‌کنیم ولی بهتر است که تا آخر هفته صبر کنید.

فشار رسانه‌ها و هواداران پرسپولیس در مورد بازگشت قطبی زیاد است و با این شرایط او یکی ازگزینه‌های مهم ما است.»

فرخزادی ادامه می‌دهد: «گزینه‌هایی از آلمان، اسپانیا، ایتالیا و ترکیه مدنظر ما هستند و به طور حتم تا روز جمعه سرمربی را انتخاب خواهیم کرد.» صحبت‌های فرخزادی نشان می‌دهد که پرسپولیسی‌ها در انتظار تصمیم قطبی هستند، در ضمن گفته می‌شود که اگر مذاکره با قطبی به‌‌نتیجه نرسد، مسئولان باشگاه با مصطفی دنیزلی صحبت خواهند کرد.

تلاش برای تمدید قرارداد ستاره‌ها

در شرایطی که تمرینات پرسپولیس آغاز شده، هنوز تکلیف ستاره‌های این تیم از جمله عباس آقایی، محسن خلیلی، نیکبخت و حسین کعبی مشخص نشده است.

مصطفوی طی این چند روز با این ۴ بازیکن مذاکره نکرده، ضمن اینکه شایعاتی هم در مورد اختلافات مالی این بازیکنان با باشگاه شنیده می‌شود.

از طرفی قرارداد نصرتی، واعظی، بادامکی و باقری هم به پایان رسیده و وضعیت آنها برای فصل آینده مشخص نشده است. البته گفته می‌شود که خلیلی، آقایی و نصرتی به طور قطع تصمیم به جدایی گرفته‌اند و بادامکی و واعظی هم با پیشنهاد مالی مسئولان باشگاه موافقت نکرده‌اند.

مذاکره با رحمتی، حسینی و توره

پس از اضافه شدن علیرضا محمد و منصوری به لیست پرسپولیس، این باشگاه فقط می‌تواند 3 بازیکن دیگر از لیگ برتر بگیرد.

این در حالی است که عباسفرد هم قرارداد داخلی را امضا کرده و اگر قرارداد رسمی او ثبت شود، پرسپولیس فقط دو جای خالی برای جذب بازیکنان لیگ برتری خواهد داشت.

طبق آخرین اخبار، مسئولان باشگاه با مهدی رحمتی، جلال حسینی، عمادرضا، مجتبی شیری، ابراهیم توره و داود حقی در حال مذاکره هستند تا از این جمع ۳ بازیکن را به لیست خود اضافه کنند.

گفته می‌شود که احتمال پیوستن رحمتی، شیری و عمادرضا به پرسپولیس زیاد است.

کد خبر 56356

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز