ناصر قراگزلو: بعد از آنکه مدیرعامل جدید پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد بدهی این باشگاه بسیار کمتر از رقم‌هایی است که قبلاً اعلام شده، چشم‌انداز روشنی برای فعالیت‌های پرسپولیس به‌وجود آمد.

در این میان اما خبری باشگاه پرسپولیس را تحت‌الشعاع خود قرار‌داد؛ «اینکه حسین هدایتی عضو جدید هیأت‌مدیره این باشگاه بخش بزرگی از بدهی‌های پرسپولیس را تحت شرایطی خاص پرداخت خواهد کرد.»

پرداخت بدهی‌های باشگاه پرسپولیس تا سقف 4 میلیارد تومان از جانب هدایتی خبری بود که دوشنبه از باشگاه پرسپولیس شنیده شد.

هدایتی در گفت‌وگو با همشهری با تکذیب این خبر می‌گوید: «واقعاً از شنیدن چنین مواردی تعجب می‌کنم.»

او ادامه می‌دهد: «چه کسی گفته قرار است من بدهی‌های پرسپولیس را پرداخت می‌کنم و سازمان تربیت‌بدنی در قبال این موضوع، بخشی از سهام پرسپولیس را به من بفروشد؟ این موضوع کذب محض است و به‌هیچ وجه صحت ندارد.»

هدایتی در مصاحبه قبلی خودش نیز عنوان کرده بود: «ریاست سازمان تربیت‌بدنی او را از خرید تیم پیکان منصرف کرده است. در آن جلسه به گفته هدایتی، عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس،  به وی اعلام شده بود: «بخشی از سهام پرسپولیس به وی واگذار خواهد شد.»

این موضوع البته در گرو جلسه هیأت‌ دولت و موافقت آنها با واگذاری سهام پرسپولیس به عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس عنوان شده، موضوعی که هدایتی نیز آن را مورد تأیید قرار می‌دهد.

وی با تأیید این موضوع می‌گوید: «هنوز تصمیمی در رابطه با واگذاری سهام گرفته نشده، حداقل آنکه هنوز چیزی در مورد واگذاری سهام به من گفته نشده است.

بنابراین تعجب می‌کنم برخی‌ بدون آنکه از صحت و سقم این موضوع اطلاع داشته باشند عنوان می‌کنند که 70 درصد یا 50 درصد سهام باشگاه به من واگذار شده است.

تنها تصمیم‌گیرنده در مورد واگذاری سهام، سازمان تربیت‌بدنی است. تصمیمی که قبل از هرچیزی در هیأت‌دولت مطرح خواهد شد و تصمیم لازم در آن خصوص اتخاذ می‌شود.»

این عضو هیأت مدیره پرسپولیس پرداخت وجه قرارداد قطبی از جانب خود را نیز کاملاً رد می‌کند: «من به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس به دبی رفتم و در آنجا چکی که از جانب سازمان تربیت‌بدنی تهیه شده بود را در اختیار قطبی قراردادم. بنابراین بهتر است در مورد من شایعه‌های بزرگ نسازند چون بیان چنین مواردی به من و باشگاه لطمه خواهد زد.»

هدایتی در پایان صحبت‌هایش در مورد مصدومیت خلیلی نیز می‌گوید: «به هرحال امیدوارم این مهاجم گلزن و باکلاس هرچه زودتر برای بازی در پرسپولیس آماده شود اما همین قدر به شما بگویم که من برای پیگیری وضعیت خلیلی به آلمان نخواهم رفت چون اگر قرار به‌پیگیری موضوع خلیلی در خارج از کشور باشد، هیأت‌مدیره در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.»

فرخزادی: با قطبی به مشکل مالی برنخوردیم

تأخیر در حضور قطبی باعث شده تا حاشیه‌های زیادی در این خصوص به‌وجود آید. افشین قطبی که یکشنبه گذشته از آمریکا به اسپانیا بازگشت برای حضور در ایران با مشکل مواجه شده است.

از قول سرمربی پرسپولیس عنوان شده که با وجود تلاش فراوان، بلیت مادرید- آمستردام قطبی، «هماهنگ» نشده و این موضوع مشکلات زیادی را برای بازگشت او به وجود آورده است.

ضمن آنکه پرواز مستقیم مادرید به تهران هم فقط در طول هفته یکبار و در روزهای شنبه انجام می‌شود.

این نکته ناراحتی مسئولان پرسپولیس را باعث شده به نوعی که گفته شد، باشگاه در رابطه با بازگشت هرچه سریعتر قطبی به وی اولتیماتوم داده است.

مدیربرنامه‌های قطبی در ایران، اولتیماتوم باشگاه پرسپولیس به سرمربی این تیم را کاملاً رد می‌کند و می‌گوید: «باشگاه پرسپولیس هیچ اولتیماتومی به قطبی نداده است. سرمربی پرسپولیس تمام تلاش خود را انجام داده تا هر چه زودتر به ایران بازگردد که این امر نیز به‌زودی انجام خواهد شد.»

خبرهای دیگر از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که این باشگاه برسر موضوعات مالی و برخی از مسائل دیگر با قطبی دچار مشکل شده است.

مجید فرخزادی، عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس می‌گوید: «طبق اطلاعات ما سرمربی پرسپولیس پس از مشکلاتی که برای تهیه بلیت داشته از طریق فرانکفورت به ایران خواهد آمد. البته امیدوارم بازگشت ایشان به ایران هرچه زودتر انجام شود تا تمرینات ما شکل بهتر و جدی‌تری به خود بگیرد.»

عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس اختلاف مالی با قطبی و بروز هرگونه مشکل جدید با این مربی را رد می‌کند و به همشهری می‌گوید: «مابر سرمسائل مالی پیش از عقد قرارداد با ایشان توافق کردیم. با وی قرارداد رسمی منعقد شده و باشگاه هیچ مشکلی با ایشان ندارد که قرار بر قطع همکاری پرسپولیس با قطبی باشد.»

مجید فرخزادی، عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس که پس از استعفای حبیب کاشانی صحبت از مدیرعامل شدن او در این باشگاه هم به گوش می‌رسید در پایان گفت: «باشگاه پرسپولیس هیچ‌گونه اختلافی با قطبی ندارد و سرمربی پرسپولیس به‌زودی به ایران خواهد آمد و کارش را با پرسپولیس به صورت رسمی آغاز می‌کند.»

کد خبر 58636

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز