گروه شهری: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران همزمان با اجرای طرح منطقه محوری در اتوبوسرانی و تاکسیرانی بر حفظ عزت و احترام مردم در استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ما، با شروع به کار 44 نماینده اتوبوسرانی و تاکسیرانی در 22 منطقه تهران و اجرای طرح منطقه محوری، رسما طرح منطقه محوری در حوزه حمل ونقل و ترافیک شهری اجرا شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر آنکه تنها دغدغه مردم نرخ بلیت اتوبوس نیست، گفت: شهروندان از ما عزت، احترام، خدمات بهتر و با کیفیت‌تر می‌خواهند، اما خیلی‌ها این مسئله مهم را فراموش کرده‌اند.

سید جعفر تشکری‌ هاشمی در حاشیه همایش منطقه محوری در اتوبوسرانی و تاکسیرانی با بیان این مطلب اظهار کرد: وقتی در مورد حمل ونقل عمومی صحبت می‌شود، خیلی‌ها تصور می‌کنند تنها نکته مهم، پایین نگه داشتن هزینه خدمات است اما کسی به کیفیت وسایل نقلیه عمومی، نحوه خدمات رسانی و وضعیت شهروندان توجه ندارد.

درحالی که برای مردم، عزت، احترام، خدمات بهتر و با کیفیت‌تر اهمیت دارد.معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه خصوصی‌سازی‌ و تمرکز زدایی در بخش‌های مختلف این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی مدون حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در طرح جامع حمل‌ونقل تبلور یافته که چشم‌انداز و افق روشن آینده ترافیک شهرمان را به ما نشان می‌دهد.معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان آنکه بودجه حمل‌ونقل و ترافیک امسال 3 برابر سال‌های گذشته شده است، گفت: معاونین حمل‌ونقل و ترافیک مناطق باید به بهترین نحو از این بودجه برای رفع معضلات ترافیکی استفاده کنند و ما باید در مقابل حوزه‌ای که بودجه‌اش حدود یک سوم بودجه کل شهرداری است به مردم پاسخگو باشیم.

 

کد خبر 56250

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز