تحقیقات در پرونده مرد چوپان که متهم است زن تهرانی را مقابل چشمان دختر ۸ ساله‌اش به قتل رسانده، تکمیل و برای او کیفرخواست صادر شد.

دستگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین، ۳۱ اردیبهشت امسال زنی جوان در آپارتمانی در شرق تهران به قتل رسید. به دستور قاضی ساسان غلامی، بازپرس جنایی پایتخت، تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد. 
بررسی‌ها حکایت از این داشت که زن جوان ۲ سال قبل به‌خاطر اختلافاتی که با همسر اولش داشته از او جدا شده بود. او ۵ روز قبل از حادثه این آپارتمان را اجاره کرده بود و به گفته صاحبخانه، وی به همراه مردی جوان که مدعی بود همسرش است در آنجا ساکن شده بود. اما مرد جوان ناپدید شده و از او خبری نبود. از سوی دیگر معلوم شد که مقتول پس از جدایی از همسر اولش ازدواج نکرده بود و به ‌نظر می‌رسید مردی که نقش شوهرش را بازی کرده، در این حادثه نقش دارد. 

این مرد ۲۴ساله که حمید نام دارد و اهل روستایی در یکی از استان‌های غربی کشور است اوایل تیرماه دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل زن تهرانی اقرار کرد.

وی که چوپان است در بازجویی‌ها گفت: حدود ۳‌ ماه قبل در اینستاگرام با لیلا (مقتول) آشنا شدم. اتفاقی چشمم به پیج لیلا افتاد و عکس خودم را که استوری کرده بودم برایش فرستادم. لیلا عکسم را لایک و از آن تعریف کرد. همین ماجرا آغاز آشنایی ما بود تا جایی که من برای دیدن لیلا از روستایمان به تهران آمدم.

تصمیم داشتم با او ازدواج کنم اما دچار اختلاف شدیم. من عاشق لیلا بودم اما متوجه شدم که او علاقه‌ای به من ندارد. به او سوء‌ظن داشتم و همین باعث شد تا روز حادثه با او درگیر شوم و مقابل چشمان دخترش جانش را بگیرم. به همین دلیل خیلی پشیمانم و عذاب وجدان رهایم نمی‌کند.

پس از کشف راز جنایت، اولیای دم نیز در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و برای متهم درخواست قصاص کردند. متهم نیز با قرار قانونی روانه زندان شد. پس از تکمیل تحقیقات، بازپرس جنایی کیفرخواست پرونده را صادر کرد. براساس کیفرخواست صادرشده، چوپان قاتل به‌زودی در دادگاه کیفری به اتهام قتل عمدی محاکمه خواهد شد.

منبع: همشهری
 

کد خبر 562303

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha