سرنوشت دختر ۱۵ساله تهرانی با گذشت بیش از یک سال از گم شدنش با اعتراف تنها مظنون پرونده به قتل او مشخص شد.

شيما صباگردي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رکنا، اواسط تابستان سال گذشته دختر ۱۵ساله‌ای به نام شیما ساکن منطقه نارمک تهران که پیش از این توسط دوستانش اغفال شده و به مخدر شیشه آلوده شده بود،اقدام به فرار از خانه‌شان کرد.

بررسی‌های پلیسی حکایت از آن داشت که شیما آخرین بار همراه یک پیرمرد دیده شده بود. پیرمرد راننده‌ که بهلول نام داشت، شناسایی و دستگیر شد اما از سرنوشت شیما اظهار بی‌اطلاعی کرد اما در ادامه تحقیقات وی مجددا تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: شیما را در خانه‌ام زندانی کردم و بار اول که دستگیر شدم، او در خانه‌ام بود اما بعدا رهایش کردم و نمی‌دانم کجا رفت.

  • اعتراف به قتل شیما دختر ۱۵ ساله

متهم پرونده ۴۵ روز بازداشت و تحت بازجویی بود اما لب به اعتراف نگشود و به دلیل عدم دسترسی به ادله کافی با وثیقه آزاد شد. در همان حال، پدر شیما با انتشار کلیپی خطاب به رئیس قوه قضاییه تقاضای رسیدگی به پرونده دخترش را کرد.

  • اعتراف بهلول به قتل شیما | پدر شیما ضجه می‌زند

بعد از انتشار آن کلیپ، متهم بار دیگر بازداشت شد و این بار اعتراف کرد شیما را به قتل رسانده است. پدر شیما که در تمام این مدت به بازگشت دخترش امید داشت، کلیپی منتشر کرد که در آن ضجه می‌زد و می‌گفت: مردم، دعاهای شما برای پیدا شدن شیمای من برآورده نشد. بهلول دخترم را به قتل رسانده است و جسد را در روستای زادگاهش دفن کرده است.

این پدر رنجدیده تقاضای رسیدگی سریع برای قصاص قاتل فرزندش را دارد.

کد خبر 562905

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha