مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵
۰ نفر

دختر ۱۴ساله با شکایت از مرد راننده مدعی است که وی او را ربوده و تسلیم نیت شوم خود کرده است، اما متهم ادعا می‌کند که نه‌تنها آزارگر نیست، بلکه قصد کمک به دختر نوجوان را داشته است.

دستگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین، شامگاه دوشنبه دختری ۱۴ساله پشت ترافیک خیابانی حوالی مشیریه از خودروی پژو۴۰۵ پیاده شد و به‌سمت مأموران گشت پلیس که در همان نزدیکی بودند دوید. او که سراسیمه و وحشت زده بود وقتی به مأموران رسید، با دست خودروی پژو را نشان داد و گفت: «راننده این خودرو مرا ربود و مورد آزار و اذیت قرار داد.» 

با گفتن این جمله مأموران کلانتری مشیریه وارد عمل شدند تا متهم را دستگیر کنند. مرد پژوسوار اما به محض دیدن مأموران به‌جای توقف، پایش را روی پدال گاز گذاشت و فرار کرد. همین کافی بود تا عملیات تعقیب و گریز آغاز شود. به‌دلیل راهبندان و شلوغی خیابان‌هاراننده پژو در فرار ناکام ماند و دستگیر شد.

شکایت دختر ۱۴ساله 

با دستگیری این مرد مأموران در نخستین گام به تحقیق از دختر نوجوان پرداختند. او گفت: ما حوالی میدان شوش زندگی می‌کنیم. ساعتی قبل مادرم به من صد هزارتومان پول داد و گفت به رستورانی در نزدیکی خانه مان بروم و ۲پرس غذا برای شام بخرم. 

من هم پول را از مادرم گرفتم و از خانه بیرون رفتم. اما در بین راه مرد پژو سوار سد راهم شد. او از ماشین پیاده شد و به سمتم آمد. چاقویی در دست داشت که با آن مرا تهدید به قتل کرد. او می‌گفت اگر فریاد بکشی جانت را می‌گیرم و پس از آن با تهدید مرا سوار ماشینش کرد.

دختر ۱۴ساله ادامه داد: راننده پژو با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و ۱۰۰هزارتومان پولی را که همراهم بود سرقت کرد. بعد از آن حرکت کرد به سمت مشیریه و درحالی‌که پشت ترافیک گرفتار شده بود، از فرصت استفاده کردم و با دیدن گشت پلیس از ماشین بیرون پریدم و درخواست کمک کردم.

دفاع متهم 

مرد پژوسوار اما در بازجویی‌ها خود را بیگناه دانست. او مدعی بود که دختر نوجوان دروغ می‌گوید و داستان سرایی می‌کند. او گفت: من آهنگساز هستم و در زمینه ساخت کلیپ فعالیت دارم. شب حادثه هم در استودیو سرگرم ساخت کلیپ موسیقی بودم که وقتی کارم تمام شد از دفتر بیرون آمدم و سوار ماشینم شدم تا به خانه بروم. حوالی مشیریه بود که چشمم به یک موتور سوار افتاد. 

او با تهدید دختر نوجوان را گروگان گرفته و قصد داشت با زور او را سوار موتورش کند. با دیدن این صحنه تصمیم گرفتم به کمک دختر نوجوان بروم و او را از دست موتور سوار نجات بدهم. خوشبختانه تلاشم نتیجه داد و دختر نوجوان را نجات دادم. پس از آن او را سوار ماشینم کردم تا به خانه‌اش برسانم. 

نمی‌دانم چه شد که پشت ترافیک ناگهان دختر نوجوان خودش را به بیرون از ماشین پرتاب کرد و نزد پلیس رفت. نمی‌دانم چرا داستانسرایی کرده و می‌گوید من او را مورد آزار و اذیت قرار دادم؟ 

آهنگساز جوان ادامه داد: اگر هم با دیدن پلیس فرار کردم، ترسیدم. نمی‌دانم چرا چنین واکنشی نشان دادم اما واقعا بی‌گناهم و با دیدن مأموران بی‌آنکه نیتی داشته باشم تصمیم به فرار گرفتم.
این متهم با قرار قانونی بازداشت شد و تحقیقات در این پرونده برای روشن شدن حقایق ماجرا ادامه دارد.

منبع: همشهری
 

کد خبر 562615

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha