مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۵
۰ نفر

مردی در حال عبور از خیابانی در تهران بود که ناگهان هدف اصابت گلوله قرار گرفت.

بیمارستان

به ‌گزارش همشهری آنلاین، ساعت۲۳ سه‌شنبه گذشته گزارش یک حادثه تیراندازی به قاضی مصطفی واحدی بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که مردی جوان از ناحیه پای چپ مورد اصابت گلوله قرار گرفته اما زنده مانده و به بیمارستان منتقل شده است. مرد زخمی تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از بهبودی کارآگاهان بالای سر او حاضر شدند تا به تحقیق از وی بپردازند.

مرد مجروح گفت: من اهل یکی از شهرستان‌های شمالی استان تهران هستم و مدتی قبل بیمار شدم. به همین دلیل برای رفتن به دکتر راهی پایتخت شدم. شب حادثه وقتی از مطب دکتر خارج شدم و حوالی میدان نارمک بودم ناگهان ۲ماشین را دیدم که در حال تعقیب و گریز بودند. چون شب بود و هوا تاریک، به‌درستی نتوانستم ماشین‌ها را تشخیص بدهم و درست همان لحظه بود که گلوله‌ای به پایم خورد و از شدت درد و خونریزی روی زمین افتادم و از حال رفتم.

وی افزود: چشمانم را که باز کردم در بیمارستان بودم و شنیدم یکی از سرنشینان آن ۲خودرو اقدام به تیراندازی کرده و گلوله به پای من که در حال عبور از آن محدوده بودم برخورد کرده است، اما خوشبختانه زنده ماندم.

در ادامه مأموران به تحقیق از شاهدان پرداختند و آنها هم گفته‌های وی را تأیید کردند. هم‌اکنون بازپرس جنایی تهران دستور بررسی تصاویر دوربین مداربسته اطراف محل تیراندازی را صادر کرده تا عاملان تیراندازی شناسایی شوند.

منبع: همشهری

کد خبر 562980

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha